pondelok 1. mája 2017

Niečo teplé na ruky

Nejak sa nám koncom apríla ochladilo ... miestami sneží, ráno niekde aj primŕza ... tak možno tie návleky na ruky, ktoré som plietla pôvodne až na budúcu zimu, ešte aj využijem :D


Ak tipujete, že som ich plietla zo zvyškov z nákrčníka, tak ste uhádli :)

Materiál: 50g Superlana Klasik
Pletenie: ponožkové ihlice č. 3,5 a upravený vzor návodu Daenerys od Vlnených sestier.



 Vlnené sestry majú svoj návod na ihliciach č.3, ja som plietla na širších a vo vzore mám viac osmičiek, preto je viac sťahujúci. Návod som upravila absolútne neintuitívne - uplietla som jeden návlek, určila, čo treba zmeniť a spárala ho :D


Želám všetkým krásny a konečne aj teplý máj !




                                                                                 Marta

9 komentárov:

  1. Marti, návleky máš krásné, ale honem je někde schovej, já bych raději už to teplo :-) Krásný máj i tobě ♥ pa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, jsou moc krásné a ještě víc praktické! Jen opravdu doufám, že už jich nebude třeba!!!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako píšu vyššie, aj keď sú nádherné, dúfam že ich už nebudeš dlho potrebovať. Príjemný deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš je nádherné. Dnes by se mi ráno hodily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha .... ja som ich po Hankinom komentári naozaj odložila, tak len dúfam, že to k nám už nepríde ☻

      Odstrániť
  5. Tak ty jsou krásné a budou pěkně hřát!

    OdpovedaťOdstrániť