štvrtok 19. októbra 2017

Early Autumn Cardigan

... alebo svetrík na jaseň.


Návod: sveter Early Autumn Cardigan od DROPS
Vlna: DROPS Nord zlatožltá (18) 530g
Ihlice: podľa návodu  - č.5, pletené z dvojitej priadze
Veľkosť: rukávy L, telo  M, ale pod pazuchami som 8 očiek pridala. Na začiatku vzorky som teda mala o 12 očiek (8 z trupu a 4 z rukávov) viac oproti M. Vo vzorke pri prvom krížení osmičiek som o tých 12 očiek pridala menej.



Pod krkom sa mi nepáčili tie hladké skrátené rady na chrbte, až po vrch som preto plietla predĺženie vzorky.

                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Opravdu moc krásný, Marti! Volila si skvělý vzor i barvu.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti,vskutku podzimní cardigan...moc pěkný vzor a barvička.....jen škoda,že modelka nemá hlavu:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jitunka si zlatá :) Ďakujem :) S tou modelkou vieš ako ... pošlú mi tu amatérku na fotenie a raz sa škerí, raz spí, strašné :D

      Odstrániť