nedeľa 16. júna 2013

Panier de Fleurs II. - hotovo

Konečne som sa po dlhej šicej pauze rozbehla.

Dokončila som quilt, ktorý bude len a len môj :) Moja láska ... deka, pod ktorou sa budem cítiť ako kráľovna!

Na výplň som použila silnejší termolín, keďže ja som vždy nababušená v svetroch, nech mi je teda pekne teplúčko. A len pripomínam, vankúšiky už k deke mám - Guľka a Bombuľka :)

Látky: Panier de Fleurs od French General pre Moda fabrics
Rozmer: 154x200cm
Výplň: termolín 180g/m2
Quiltovanie:  voľné quiltovanie meandrami

 





V septembri 2013 deka konečne dostala aj vyšívaný štítok:



Ešte sľúbené foto nového quiltovacieho stolíka, ktorý vyrobil môj manžel. Je z drevotriesky, rozmer 60x70cm. Bála som sa, či väčší dvihnem. Už viem - dvihla by som :) Ale je super, quiltovanie išlo jedna báseň.





A na koniec - srdečne blahoželám k dnešnému Dňu otcov všetkým dobrým a starostivým oteckom ... A keďže ten náš je samozrejme najlepší !!! :):):), dostal za to takúto veľkú sladkú tortu :)






                                                                                 Marta

26 komentárov:

  1. Paráááda - si proste šikovnica šikovná, Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, kousek té látky s košíkem mám taky, říkala jsem si, že je divná, na co ji použít? Teď lituju, že jí nemám víc, protože tys ji použila naprosto nádherně. Celá deka je úžasná a prošití nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadhernááááááá!to je môj sen,možno sa mi raz splní..krasne šitičko!aj stolik...pa,pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páááni... taková nádhera.... jak to děláš?:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievčence ďakujem Vám krásne :) Ajka - no presne tak ako Ty, veď ako inak, ušijem na stroji ;-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super prešitie...a maš to za sebou :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherná deka, moc a moc se mi líbí.. kam se na tebe hrabu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti na tu deku bych se mohla koukat pořád. Je úžasná, snad nejkrásnější co jsem kdy viděla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti....deka je náááádherná,jsi moc šikovná:-)
    Hezký nadcházející týden,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásna deka, tak nech Ti je pod ňou len a len teplúčko.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dievčence naozaj ďakujem, ja som z nej vytešnená ako malá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Marti, ta deka je úúžasná, nádherná ..jsi strašně šikovná, to bych chtěla taky jednou dokázat...občas mám dojem, že mi chybí fantazie :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. teda.....nádhera, nádhera.
    Verím, že si vytešená.....kto by nebol, hejže?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Marti, deka je úžasná. A s takouto gramážou termolínu priam samohrejivá. Manžela veľmi pochváľ za stolík. Aké na to vymyslel nožičky? Foto ukladám a posuniem nenápadne ďalej k možnému výrobcovi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nožičky sú umelohmotné, kúpené, sú nastaviteľné. A veru, je samohrejivá :D

      Odstrániť
  15. Tak deka je opravdu královská, manžel má zlaté ručičky a dortička jak pro knížepána :-) Krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Marti to je zase nádhera. A stoleček samozřejmě taky. A nad dortíčkem ani nedýchám. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Leni, Jani, ďakujem Vám za zastavenie i milé slová ...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Marti, musím pochválit ještě jednou tady u tebe! Deka je naprosto úžasná, dokonalá, elegantní, nádherná!! Obdivuji ji i tebe! A stoleček vypadá skvěle, já na něj k novému stroji taky čekám, ale je stále v rozdělaném stavu....

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Deka je naprosto úchvatná!! A ještě volně quiltovaná ;-) Jsi hvězda!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Aaaa, tak už vidím! Parádny quiltovací stolík, super manžel! Zaslúžil si tortu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherná deka. Už jsem myslím někde chválila, ale musím znovu, protože se mi prostě moc líbí. A ať se na novém stolečku pěkně daří quiltování!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ďakujem a všetky pochvaly stolíka posúvam manželovi :)

    OdpovedaťOdstrániť