pondelok 23. júla 2018

365 Challenge Quilt Blocks - HOTOVO!!!

V roku 2016 som každý deň šila jeden blok.
V januári 2017 som mala hotový top.
V novembri 2017 som si zošpendlíkovala sendvič.
V máji a júli 2018 som prešívala.
V júli 2018 som aj olemovala a vyšila štítok.
Kus neuveriteľnej práce je za mnou a hlásim HOTOVO!!!


Látky: prevažne kolekcia Snowbird od Laundry Basket pre Moda Fabrics, mnoho iných, farebne ladiacich zvyškov
Rozmer:  232x232 cm
Výplň: vatelín 80g/m2, na spodku špeciálna tenučká látka pre spodky quiltov Wide Backing Light Blue široká 275cm.

Quiltovala som sama na mojej Beruške - Bernine Aurore 440 QE. Inšpiráciu som čerpala od dievčat, čo quiltujú na long-armoch. Tú som doplnila aj o nejaké vlastné variácie. Konkrétne veľmi ďakujem za inšpiráciu Monike Vágnerovej, ktorá mala v čase, keď som začala ja prešívať, prešitých minimálne 5kusov 365tiek!!!













Celý quiltík:
Štítok samozrejme nemôže chýbať :)
Toto je reálna farba spodnej strany quiltu, je to špeciálna ľahučká látka na spodné strany. Keďže je strakatá, myslela som, že quiltovanie z tejto strany nebude veľmi viditeľné ...
... ale pri inom uhle je :) Farba síce nesedí, ale to nie je dôležité pre tie, ktoré prešívanie 365 čaká a hľadajú inšpiráciu ...
 Celý quilt:
Stredový medailón:
 Bočné tmavé a svetlé pásy:
Kus práce je za mnou, ale oddychovať nie je čas ... mám v skrini ešte 4 topy :) Našťastie už normálnej veľkosti! Dúfam, že také 2 do konca roka ešte pokorím, držte mi palce :)

                                                                                 Marta

17 komentárov:

  1. ja asi nikdy nepochopím, ako to niekto dokáže urobiť..šila som veľa, ale toto je pre mňa nepredstaviteľná práca... obdivujem s úžasom....
    a ešte ma zaujíma čo s tými dekami potom robíš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem ♥ Quilty samozrejme hlavne používam :D No a darujem a predáavam ... :)

      Odstrániť
  2. Nádhera. Nejen úžasné přišití, ale moc se mi líbí i výběr barev.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... wow ! Gratujuji a obdivuji. Nádhera, krásná práce, moc pěkné quiltování, barevné ladění - luxusní quilt. Pohodové letní dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Quiltovat sama takového obra,jsi dobrá!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Luxusní Marti, nemůžu se vynadívat, prošití úchvatné, klobouk dolů, zlaté ručičky :o) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, nádhera! Nemůžu se vynadívat! Dokonalá práce!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bez komentáře.... :-) Zírám s otevřenou pusou! Martuška, jsi hvězda největší. Podařil se ti neskutečný luxus. :-) páá D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No páni, ty jsi to dokončila! Máš můj hluboký obdiv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka vďaka ... aj ja mám svoj obdiv, lebo bol to boj ... občas hlavne psychologický - napr. pustiť sa do toho quiltovania :)

      Odstrániť