pondelok 12. novembra 2018

Morning Star

Niektoré látky si svoj vzor vypýtajú samé ...
Z nádhernej kolekcie Southern Vintage mal byť pôvodne iný quilt, ale potom som uvidela tento jednoduchý ale nadčasový quilt a bolo vymaľované ... inak som nemohla, len hneď šiť :)


Látky: kolekcia Southern Vintage od Sarah Morgan pre Washington Street Studio
Rozmer: 142x197cm
Výplň: termolín 80g a mikroplyšová deka na spodku
Vzor: Morning Star 


Top som ušila spontánne už na jar 2017, prešívala som v auguste-septembri 2018 na mojej Bernine Aurore 440QE. Olemovala som tiež v septembri a darujem v decembri 2018 :) A preto, hoci mám vyšitý a našitý štítok, ukážem vám ho až po Vianociach ;)







A je po Vianociach a prikladám venovanie mojim drahým rodičom:


 


                                                                                 Marta

7 komentárov:

  1. ... nádhera, krásný dárek, moc pěkné prošití. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, to je nádhera! Jsi kouzelnice, Marti! To prošívání je skvostné!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný Marti, a to prošití je luxusní ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá ďakujem vám, úprimne ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné, darmo v jednoduchosti je krása a keď sa spojí s dokonalosťou autorky je to skvost

    OdpovedaťOdstrániť