streda 16. apríla 2014

Jednoducho Bellet deka

V prvej polovici roka 2013 som šila bločky do sampler deky v patchworkovom klube s Bellet. Konečne prišla správna chvíľa, chuť a motivácia a deku som dokončila ...

Moja prvá sampler deka, konečne sa cítim ako naozajstná patchworkárka :)

Látky: kolekcia Hello Luscious od Basic Grey pre Moda Fabrics
Rozmer: 138x185cm
Výplň: termolín 80g/m2, na spodku mäkká mikroplyšová deka









Na spodok deky som sa odvážila dať mikroflís aj napriek rozhodnutiu quitovať voľne. Išlo to nad moje očakávanie veľmi dobre a spodok deky podľa mojej dcéry vyzerá lepšie, ako vrch :)




Nesmie chýbať štítok, aby som nezabudla na krásnu akciu ...


Pri fotení som mala pomocníčku Kiku. Najskôr pokojne sedela bokom a pozorovala ...


Ale mäkkučký spodok deky aj ju zlákal a ja som sa len bezmocne pozerala, ako si moju novú deku Kika užila :)


Ďakujem Vám za zastavenie a za každý komentár - naozaj ma tešia a veľmi rada ich čítam :)

A teraz už naozaj - krásne teplé Veľkonočné sviatky a ... veľa vody, dievčatá  ;)
                                                                                 Marta

48 komentárov:

  1. Martičko, to je překrásná deka. Jak barevně, tak provedením. To jako že, jen od ruky prostě quiltuješ takové překrásné vzory? Nádhera, okouzlující, taky bych se na ni s chutí vrhla. Moc zdravím a přeji klidné svátky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nemam slov...absolutna nadhera....a neviem si predstavit tu robotu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Martičko, tak jsem si deku šla hned prohlédnout ještě k tobě. A musím říct, že ty tedy stoprocentně jsi "naozajstná patchworkárka"! Přímo excelentní!! Moc ti fandím a přeji ti, aby se ti takovéhle podobné deky dařily stále a přinášelo ti tvoje šití hodně radosti a nadšení jako dosud!
    A ještě - moc obdivuji kromě nádherně ušitých bloků a hlavně opeřené hvězdy také luxusní prošití!!! Tak abych si od tebe také něco odnesla - ty sis pírka i kolem hvězdy nejprve předkreslila a potom "malovala" po linkách?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby dojímate ma .... ďakujem ♥

    Lenka, Danka, áno - pierka som si navrhla a vždy predkreslila (okolo operenej hviezdy v strede a biele trojuholníky po bokoch) a prešívala po nakreslenom, ostatné je voľné prešívanie ... aha, ešte prešitie drážďanského taniera som si najskôr nakreslila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti nestačil mi náhled v klubu ..tak jsem se přišla potěšít i k Tobě na blog ..deka je dokonalá !!!! krásná !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, hodila jsem si ji na pinterest a já tam opravdu nemám moc dek. A to prošívání je taky dokonalé a deka krásná z obou stran. Nádherná kolekce, na kterou jsem se stále chodila koukat na US eshopy + dohromady s tvým uměním, prostě pro mě dokonalost. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, deka je uuuzasna, krasna, fantasticka! Naadhera!
    Ale kika nezaostava:) urcite sa jej dobre rochnilo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Martičko, to je taková krása, že nemám ani slov...krásné velikonoční svátky:-) Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Martuška, to je taká krása...je úžasná, nádhernááááá a už neviem aký superlatív by som použila:-) Uži si sviatky mojka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dievčatá ďakujem, strašne dobre sa mi tie vaše komentáre čítajú ♥ ... a tiež to úžasne povzbudzuje do ďalšej práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Martičko .nestačil mi náhled u Bellet ,tak jsem musela kouknout na tvůj blog. ta deka je nádhernááá a to prošití ,nemám slov.přeji požehnané velikonoce

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Marti úplne suuuper. Obdivujem ako to všetko stíhaš, ja teraz na šitie nemam ani pomyslenie...Maj sa krásne a príjemne svietky prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Marti,roční deka je vskutku úžasné dílo.....nádherně prošitá :-)
    Hezké velikonoce,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Marti ta je naprosto fantastická, dokonalá, úžasná !!!!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherná deka, sledovala jsem jednotlivé díly na fotogalerii u Bellet a byla jsem moc zvědavá jak to dáš dohromady. Výsledek je parádní a to prošití... k tomu není co dodat.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhera nádherná. Máš můj obdiv, vše je dokonalé. Moje deka čeká na sešpendkení a prošití a nějak neni chuť. Budu se muset do ní taky dát

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Marti, je úchvatná! Určitě by si tu výstavu zasloužila!!!! :o)
    wilde

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Kráása! Veľmi pekné farby, veľmi pekné prešívanie! Úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. je uplne bozska, dokonala a totalka riadna, nadherna... :D velmi sa vydarila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Marti budu vzdychat a ááchat ještě dlouho. Fotky si schovám, fakt to nemá chybu

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Martičko, to je neskutečná krása. Já se snad tu moji ani neodvážím ukázat. Jsi skutečný mistr.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak to nemá chybu s tím fleecem a fotka se psem mě docela pobavila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ♥♥♥ ...
    Pobavil psík? :) Ja som fakt nevedela v tej chvíli, či plakať alebo sa smiať ... ťahať ju preč nasilu, to by som naozaj celú deku vyšúchala do trávy :D... tak som fotila :D

    Jíťa dúfam, že som trochu popostrčila, mala si nádherné bločky ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti,už jsem ve finále,přišívám matracovým stehem lem....jak psala v jedné Marině Ivanka...teď přijde poslední kroucení hlavou všech doma přihlížejících:-)
      O víkendu bych chtěla nafotit,když bude sluníčko.....no ale k Tvému dílu nemám šanci se rovnat,neb je tohle má první.....

      Odstrániť
    2. Jemine Jituš, teším teším :) Držím palce, nech to ide od ruky !!!

      Odstrániť
  24. Nádhera!!!šikovné ručičky ...pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ...jednoducho KRÁSA...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Teda to je paráda!! Ozaj iba s otvorenou pusou zírať a kochať sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. To se nediv, když fotíš takovou krásu, že jí chce asistentka taky vyzkoušet :o) Super fotky!
    Moc zdravím Marti, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Marti, ta je nádherná. Nemůžu se na ni vynadívat. A ještě k tomu to prošívání. Úžasné. Hrozně se mi líbí. A jak je vidět tak každému :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ♥ ♥ ♥ ... ďakujem ... ♥ ♥ ♥ ... sa tu tetelím od radosti ako malá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj Marti...idem veľmi chváliť Tvoju deku....je prenádhernááá...vysoká škola patchworku...krása...máš veĺký cit pre farby a kombinácie a dolaďovanie ...a to všetko sa premietlo do tejto krásky...prešívanie je luxusné...jedna z najkrajších diek...:-) a obdivujem aj to, že si sa odvážila po prvýkrát na túto krásu vyskúšať minky...tá opačná strana je tiež prenádherná...krásna práca...pekný dník...Tajka - Viera

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Teda, ja pozerám..... Ani neviem, čo povedať, či napísať. Žasnem. Ale ja som si aj pred tou dekou myslela, že si patchworkárka.....
    Pekné sviatky, Ľubi.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ľubi, Vieri ďakujem ... ♥
    S tou patchworkárkou je to tak, že keď som s patchworkom začínala, moja "pani učiteľka" Dáška povedala, že každá patchworkárky by mala ušiť aspoň jednu sampler deku - no a konečne aj ja mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Marti to je nádhera nádherná, si šikuľka šikovná:)
    Jana-yasmine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani srdečne ďakujem - keďže viem, ako nádherne Ty quiltuješ, veľmi si Tvoju pochvalu vážim !!!

      Odstrániť
  34. Páni, a toto som ako prehliadla, to je skutočná nádhera, neviem sa vynadívať. Pa, Gabi.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Marti, viděla jsem top a moc jsem se těšila, až bude deka hotová. Je skvělá, úžasná, kouzelná, prostě se ti ohromě povedla. Jak vzorem a barvami, tak prošíváním. Parádní.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. To je nádhera, až oči přecházejí a jak šikovné ruce musejí být, které ji udělaly.Martičko krása.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  37. pane Boze je fantasticka...!! ja by som sa tiez vysantila... tak ako Kika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Marti to je naprosto nádherná ba přímo umělecká práce. Taková krása se hned tak nevidí. Musela to být pěkná dřina, hlavně časově náročná. Máš můj obdiv.Psí modelka je také úžasná, máme doma podobnou, jen v černém. Moc zdravím Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Musím napsat ještě zde - teprve teď jsem ji tu objevila. Je přenádherná, krásné barvy a to proquiltování to nemá chybu. Zatím mne šití sampleru moc neoslovilo ale po tom co tu vidím se asi přemluvím a pustím se do toho taky :-)
    Máš skvělý cit pro barvy. Ráda tu nakukuji. Přeji ti krásné dny a hlavně mnoho inspirace pro tvoje šikovné ručičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj Marti, tak jsem až teď objevila Tvůj blog. Ta deka je prostě špičková. Jak provedení barevné tak prošev. Prostě nádhera a já ani nedýchám. Opravdu se klaním a jdu si prohlédnou v klidu další tvé věci a uložit si tě do oblíbených :-).pa Lála

    OdpovedaťOdstrániť
  41. ďakujem ďakujem ... neuveriteľne ma vaše slová nabíjajú a posúvajú ďalej ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Já vím, že se asi budu opakovat a možná ten komentář ani nenajdeš, ale nemůžu si pomoct :-D. Ta teda je!!!! Na tuhle techniku asi nebudu mít nikdy trpělivost ;-). Smekám!!!! ZaZa

    OdpovedaťOdstrániť