pondelok 14. apríla 2014

Ooo happy day !

Začalo to ananásovou podšálkou z Mariny Quilt marec 2014 a potom ma napadlo, že presne k týmto látkam mi pôjde očarujúca jašterička, ktorú som už dávnejšie kúpila v Embroidery Library a zatiaľ nevyšila ...

Ešte doplním 2 podšálky a v lete pozývam na terasu na mojito :)

Látky: zmes od Joela Dewberryho a Anny Marie Horner
Rozmer: obrus priemer 40cm, podšálky 15x15cm
Výplň: termolín 80g/m2
Výšivka: Embroidery Library




Paralelne s jašteričkovým donutom som použila ďalšieho vtáčika na väčší donut - tentokrát je drobec v jabloňových kvetoch :)

Látky: kolekcia Panier de Fleurs od French General pre Moda Fabrics
Rozmer: priemer 60cm
Výplň: termolín 80g/m2
Výšivka: Embroidery Library
Strih: Marina Quilt november 2013 


 

A tu už je krásavec na svojom mieste :)


Krásny veľkonočný týždeň želám a ... nie, veľa vody neželám, to dúfam stihnem zaželať na budúce :)

                                                                                 Marta

16 komentárov:

  1. Hoho prijimam pozvanie na mochito:) jastericka je rozkosna!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, nádherné. Jinak já trochu potřebuji výzvu, abych něco dokončila a zdaleka nejsem rychlík jako ty. :-) A když už náhodou mám chvilku času, tak onemocním, ale pomalu dělám na krabičce. Jinak stále nakukuji, že jsi psala, že dáš lepší fotky té PW deky, ale jde vidět, že ji sem dáš až dokončenou. Moc se na ní těším, protože to byla už před prošitím dokonalá, krásná jako drahokam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti jedním slovem krása. Ještěrka bomba,fantastické barvy. Super šití. A jestli tvoje pozvání přijmou všichni, kdo obdivují tvoje šití, tak ti teda nezávidím. Pa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá ďakujem :)

    Ja sa spolieham, že neprídete všetky naraz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, já se taky hlásím na návštěvu .-) a šití máš opět nádherné, jak jinak !! Měj se hezky H.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, náááádhera, vieš, že ja fičím na divokejších farbách a toto je pre mňa pastva pre oči - fakt úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti nádhera, tak rýchlo dokončuj necham sa pozvať aj ja :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Looks so wonderful.
    Grit from Germany

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dievčatá ďakujem :) Potešili ste ma ♥
    A Marienka - dám potom echo, ale keď prídeš sama, môžeš aj hneď, dve podšálky stačia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásna jašterička! Nad takou, ale nie vyšívanou ale šitou rozmýšľam už dlho, no nemôžem sa nakopnúť. A ten vtáčik, úchvatný! Super šitie Martuška. Krásny predveľkonočný týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ...krásne ako vždy a na mojito už robíš poradovník? Žeby som sa tiež prihlásila :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná, jako vždy dokonalá, práce z nádherných látek. A ještěrka s ptáčkem to ještě pozvedly výše. Jsi šikovná a máš cit pro barvy.
    Též přeji pěkné Velikonoce a dobrou chuť k mojitu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No nevím, na to mojito se už stojí fronta - dělají ho ledaskde, ale takhle krásně servíruješ jen ty Marti!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na Tvojich prácach veľmi obdivujem to krásne ladenie farieb :D A rozmanitosť látok.
    A samozrejme, Tvoje šikovné ruky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dievčatá ďakujem :) Ste úžasné ...
    Dnes som otestovala mätu, pre istotu ... dobrááááá :) A do radu netreba, stačí rovno prísť ... ono keby nebolo dosť týchto podšálok, nájdu sa iné ;) Určite by sme mali o čom klebetiť, to by nám bolo !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Marti, musím pochválit i tady u tebe - prostírky i kulatá dečka jsou překrásné!! Nejvíc se mi líbí prošití na velkém kole, to tak krásně vyniká, skoro bych hádala, že máš výztuhu víc než 80 g. A výšivky jsou také skvělé! Prostě všechno máš tak krásně dokonalé a perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť