sobota 5. apríla 2014

Čo sa skrýva v čerešňových kvetoch

Minule som napísala, že budem pokračovať v Bellet deke - a neklamala som, fakt ju prešívam :)  Len je to zdĺhavá práca, preto keď som zbadala na Embroidery Library nové kúsky v štýle ručnej výšivky, neodolala som a odbehla na chvíľku od deky. ... Milujem tento typ výšiviek ... Rovno som jednu vyšila i spracovala do malého prestierania :)

Látky: kolekcia Panier de Fleurs od French General pre Moda Fabrics
Rozmer: priemer 40cm
Výšivka: Embroidery Library
Strih: Marina Quilt november 2013




Tak už nech tie čerešne kvitnú ... Krásny víkend všetkým :)
                                                                                 Marta

12 komentárov:

  1. Marti,třešňové kvetení je móóóc vydařené.....:-)
    S pozdravem,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martičko, máme stejnou slabost pro výšivky, na tyhle taky ujíždím a samozřejmě je mám stáhnuté :-) Jen, ani náhodou nestíhám takové obdivuhodné množství jako Ty. Prostíráni je překrásné a kávička bude stát za to. Zdravím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá ďakujem ...
    Leni, ja sa teda snažím krotiť, lebo to aj tak do smrti všetko nevyšijem - tak som si povolila kúpiť 4 z tých 20, čo tam boli, nakoniec som kúpila 5 a vyšila 1 ... no, asi budem musieť ešte nejaké prestierania strihnúť :D Ale keď ony sú také pekné a také lacné ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, iba jedno prestieranie??? Smiech.... Ale chápem, veď bolo treba aj vyšívať. Chodím k Tebe na návštevu len krátko, ale už som si zvykla, že vždy je na čo pozerať. Dúfam, že Ťa niekto "priateľsky donúti" aj k tým ostatným výšivkám, lebo táto na prestieraní je krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no len jedno, druhé a tretie je v deke ... to človek prešíva hodiny a koniec v nedohľadne :) .. ale už uvažujem, že by sa mi pridala aj decka s priemerom 60 cm :D ... no bude este aspon raz potrebne oddychnut od tej deky :D

      Odstrániť
  5. Myslím, že se tvé přání vyplnilo a kvetení je v plném proudu...
    Překrásná práce!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dlhšie som tu nebola, lebo mi "odišiel" počítač a tu je toľko krásnych a poučných novôt, čo som skoro prepásla...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...v čerešňových kvetoch sa skrýva krása :)
    Láka na vyšívak, láka, keď vidím tvoje dielka, no kde by som ho dala??? Tak pod posleľ, alebo do skrine a ja tam pôjdem s ním:)))

    OdpovedaťOdstrániť