streda 14. apríla 2021

Optická ilúzia

       Tento quilt som začala šiť veľmi spontánne, lebo ma navnadili iné odvážne dievčatá na facebooku. Návod som poznala aj skôr, ale pripadalo mi to šialené a tiež nemusím skúsiť každú sprostosť. Nakoniec ma teda dievčatá namotivovali a skúsila som ...

Látky: toscana biela 1m, toscana čierna 1m - látky mi vyšli takmer presne na centimeter!
Rozmer: 80x80cm
Výplň: termolín 180g/m2, na spodku česká bavlna
Návod: Log cabin with lens od Lerusisik

                                                                                 Marta

13 komentárov:

  1. Má milá! Tohle čarování nechápu, ani když jsou čtverečky jeden jako druhý, natož, když se mi vlní před očima!
    Obdivuji a tleskám! A moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... nádhera, krásná práce. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Bola to celkom fuška ☻ Krásny večer, Marta

      Odstrániť
  3. Povedla se, až zrak přechází, doslova:-)))) Krásná iluze.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se ti ta iluze povedla. A nádherně proquiltované. Prostě bomba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá pochvala quiltovania ma fakt teší, vytrápila som sa ... ďakujem Reni! ♥

      Odstrániť
  5. Nádhera! Vrch aj prešívanie. Na toto by som si veru a netrúfala.
    alaba

    OdpovedaťOdstrániť