štvrtok 13. februára 2014

Ako zo zámku

Mala som ušiť 3 behúniky na stôl.

Prvé dva ako sadu. Budúca majiteľka si vybrala vzor. Látky som jej doslova nanútila - nádherné kolekcie od Mody - a ani z modrej som neupustila :) Keď mi behúniky začali vznikať pod rukami, doslova mi učarovali a nútili ma hrať sa - strojom quiltovať kvetinky, ihlou maľovať meandre ... bez ohľadu na náročnosť. Ak by som niekedy mala večerať na zámku, takto si predstavujem prestieranie ...
Veru ťažko mi bolo, keď som sa  s nimi lúčila ...

Látky : kolekcie Friendship-Collection for a Cause od Howarda Marcusa a Double Chocolat od 3 Sisters  - obe pre Moda Fabrics, biela Bella Solids od Moda Fabrics
Rozmer :  115x57cm
Quiltovací vzor : Nej Šicí Stroje
Výplň : termolín 80gr/m2






Menší braček ...
Látky : kolekcie Friendship-Collection for a Cause od Howarda Marcusa a Double Chocolat od 3 Sisters  - obe pre Moda Fabrics, biela Bella Solids od Moda Fabrics
Rozmer :  84x41cm
Quiltovací vzor : Nej Šicí Stroje
Výplň : termolín 80gr/m2




Tretí behúnik bol pre mňa tak trochu pokus - vzor takisto určený a povinné farby - čierna v kombinácii s červenou.  Tá čierna ma mátala  ... Čiernej som oproti originálu ubrala a bola som s tým spokojná. V interiéri s čiernym nábytkom to určite môže robiť parádu.

Látky : béžová  kolekcia Sentiments od 3 Sisters pre Moda Fabrics, červená kolekcia Marguerite od Bethany Fuller pre Windham Fabrics, čierna česká bavlna
Rozmer : 54x33cm
Výplň : termolín 80gr/m2


Behúniky urobili obrovskú radosť - a to je vždy to najkrajšie povzbudenie, odmena a inšpirácia do ďalšej práce. Musím sa priznať, srdiečko mi krochkalo od rozkoše z toľkých pochvál :)

Krásny večer všetkým  - ako mám aj ja :)
                                                                                 Marta

32 komentárov:

  1. Nádherné behúniky :D:D
    Krásny večer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Martičko, nedivím se, že jsi sklidila samou chválu, běhounky jsou úžasné :-) Měj se hezky, Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko krásna práca !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sú nádhernéééé Martuš a prešitie úplne dokonalé, ako na vyšíváku ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkně sladěné barvy, výsledek velice líbivý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti.....nemám slov......véééééliká krása:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ach, ďakujem vám dievčatá, ste úžasné ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Martičko, tak já jsem se šla ještě podívat sem k tobě, hezky jsem si početla a koukám, prohlířím, nádherné dílo, krásné běhounky, nemůžu se vynadívat!! Líbí se mi všechny tři - první pro krásný široký kraj, nádherný bělostný prostředek s krásným quiltováním, prostřední je zase krásný jen tou úzkou bordurou a poslední tím, jak je zase jiný - tyhle překrývající bločky mámnm ráda - mám od tebe návod na štolu s podobným vzorem, ale tady se mi moc líbí tím, jak má vzor diagonjálně a přitom tvar odélníkový,,, Všechny tři jsou úžasné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti ♥ ani já jsem neodolala ,abych nenakoukla na blog ..běhounky jsou úžasné všechny tři ..jsi šikulka !!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Marti to je mistrovské dílo:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jedním slovem nádhera, jeden hezčí než druhý - asi bych si z nich nedokázala vybrat jen jeden :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No Marti ty si úplne že perfektná, tak nádherne quiltované, úpln paráda... krásne sú behúniky, si proste profíčka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ďakujem krásne :) ... vy veru viete potešiť, ste poklad ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Marti, jsou nádherné. Všechny tři bych asi neuplatnila, ale ten první úplně vidím u sebe v obýváku na stolečku. Móóc by se mi tam líbil a hodil. Jsou opravdu krásné. Takové jemné. Možná se budu inspirovat, až se konečně rozhodnu, že si taky udělám něco pro sebe. Opravdu krása. Jsi moc šikovná a krásně umíš ladit barvičky a látky.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Teda, Marti, moc veliká krása. Bílá dodává svátečnosti tomu dokonalému dílku. Já bych na ten běhoun snad nic nemohla postavit, abych nenarušila tu dokonalost.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dievčatá ďakujem ♥ ... som dojatá, toľko nádherných slov ...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Marti, krásne látky a úžasné quiltovanie, si šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Marti, já ani nemám slov, jaká je to nádhera. Já už se nějakou dobu chystám na něco podobného, ale zatím sbírám odvahu :-)). Máš to opravdu dokonalé. Měj se hezky Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já se nedivím Marti, jsou naprosto perfektní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ♥ ♥ ♥ ... ja už ani neviem ako poďakovať, toľko pohladení .... ĎAKUJEM

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Marti,sanka mi spadla...tak to je dokonale dielo....nemem slov.Velmi sa tešim , ked pridem na tvoje stranky a vidim tolku krasu.Prajem Ti vela tvorivych napadov a už sa tešim na dalšie.Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Marti, krásne sú , ako vždy :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Martičko milá, tak to se ti zase povedlo, nádherná práce. A ta kolekce látek je jak dělaná právě pro tuto příležitost. Hezky jsi to vymyslela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Marti,opět nádherná práce a hned trojmo,fakt radost pohledět.Venda

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nádhera!!!! Fakt vydařené ...úplně to oku lahodí ...prosím pošeptejte mi do e-mailu na jakém stoji quiltujete ....je to vyšívací stroj? Děkuji za odpověď
    Eva
    e-mail : hruskovani@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Už som chválila na Gmail+ ale až teraz som si všimla že to je aj tu :-) krásne ako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. naozaj ste úžasné ... ďakujem ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť