streda 5. februára 2014

Boxer s peňaženkou

Nie, boxer nepotrebuje peňaženku, dokonca mu ani nepatrí :)

Peňaženku chcela Danka podľa svojej starej detskej peňaženky, ktorá ale bola s princeznami a to už nechcela ... Do látok som strihla pred odchodom do Londýna a ostali stáť, lebo v Londýne som našla peňaženku "I Love London" za 1 libru - a hoci mi to drásalo moju šijaciu dušu, nedala sa  za tú cenu nekúpiť :)

Teraz som objavila nastrihané látky z októbra a už som to dorazila. Danka bude mať peňaženky na výmenu ... už len aby vždy zobrala tú plnú :)

Látky: oválky od Pat Bravo - Art Gallery a pusinky ... nájdem :)
Rozmer: zatvorená 12,5x9cm


Boxerík je jednoznačne pre milovníčku boxerov :)

Látky: panel z kolekcie Dog Breeds od Howarda Robinsona pre Elizabeth Studio, biela slovenská bavlna a rôzne zelené zvyšky ...
Rozmer: 42x42cm, výplň 40x40cm 


                                                                                 Marta

14 komentárov:

  1. Ahojky Marti, krásné kousky jsi zase ušila :-) Danka bude určitě spokojená, a ty musíš naplnit obě peněženky, aby se nemohla splést :-)) Pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) dúfam, že toto Danka neprečíta, budem mať problém :) ... Hani ďakujem za zastavenie a milý komentár :)

      Odstrániť
  2. Peňaženka sa mi veľmi páči!!
    Ja pri šití peňaženiek vždy trochu "bojujem". Ten lemovací prúžok je zvnútra šitý asi ručne? Vypadá to krásne :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá ďakujem ♥
    Áno, prúžok je našitý z vnútra ručne a podľa mňa to vôbec nejak extra nevyzerá, ale už tak bude :) našiť strojom zvonku si netrúfam, ale pri tomto type by sa možno oplatilo natrénovať to ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, peněženka je moc hezká, ale ten polštář, to je paráda - nádherně naskládané ty kostičky kolem "portrétu" !
    Příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné Marti, jsi pilná švadlenka, já jsem zatím jen u seznamu:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem :) ♥ Ja som veľmi rada, že sa páčia ... sú to také drobnosti, ale potešia :) ... A aj každý kementár poteší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, dlouho jsem tu nebyla, nádhera veliká...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekné, ako vždy...Môžem k tomu prúžku na lemovanie? Ja si to z rubnej strany pristehujem, alebo zaštipcujem, aby som mala istotu, že mi to pri prešívaní z lícnej strany neuhne a ja to pekne rovnomerne zachytím...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti zase nádhera. Takovou peněženku bych si dala říct. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dievčatá ste úžasné ... ďakujem Vám :) ♥ Alenke aj za rady - no áno, tak by sa to malo, keby nebolo lenivosti - priznávam, že lem som takto šila (so stehovaním) jediný krát - na prvej deke "Hľadanie súvislostí" - hanba, čo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...aj sa priznám, že najnovšie si pomáham malými štipcami :-) Ala

      Odstrániť