nedeľa 6. marca 2022

Exploding Heart

       Pred rokom som sa rozhodla spotrebovať zvyšky zo šitia 365 quiltu na nádherný quilt Exploding Heart od Slice Of Pi Quilts.

Látky: prevažne kolekcia Snowbird od Laundry Basket pre Moda Fabrics, mnoho iných, farebne ladiacich zvyškov
Rozmer:  180x180 cm
Výplň: vatelín 100g/m2, česká bavlna na spodku 
      Quilt som chcela tenký. Vždy v lete kradnem synovi prehoz na posteľ a spím pod ním, tak aby som už nekradla :D To ma posunulo pri quiltovaní. S tenším quiltom sa ľahšie manipuluje pod strojom a dá sa viac vyšantiť.

      Chcela som niečo jednoduché, ale nie meandry. Hľadala som nejaký pantograf (opakujúci sa vzor), ktorý by sa dal namapovať na štvorčekovú sieť, aby sa dal ľahko naučiť a dal sa  pri ňom udržať vzor a teda quiltovať v pohode pod obyčajným strojom. S konečným výberom som spokojná, splnilo to presne očakávania.
      Spodná strana ... z blízka je tam mnoho nepresností, je to prdsa len voľné quiltovanie pod domácim strojom a nie longarm, ale z diaľky detaily zanikajú a ostáva krásny opakujúci sa vzor ...

      Včera som rýchlo pripravila aj štítok, nech je quilt tip-top :)

      A nakoniec ešte fotka aj s lemom - aj ten je zo zvyškov.
                                                                                 Marta

14 komentárov:

  1. Nádhera, Marti. Nevím, která strana se mi líbí víc! Překrásná práce.
    Přeji pohodový zbytek neděle, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... nádherný quilt, parádní prošití, luxusní kousek! Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné, ako vždy u Teba.
    Pohľad naň je ako pohľadenie duše. :-)
    alaba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ... ten návrh je geniálny, nádherný v akýchkoľvek farbách ...

      Odstrániť