pondelok 26. apríla 2021

Country Cottages BOM

       Domčeky z Country Cottages BOM som šila v r. 2015. Vtedy vychádzali domčeky postupne ako BOM zadarmo, dnes sa dá projekt kúpiť kompletný na Shabby Fabrics. Pred týždňom som vytiahla správne odležaný top zo skrine a spojila si sendvič, cez týždeň som prešívala, dnes olemovala a po 6 rokoch hlásim HOTOVO! Fakt nechápem, prečo som túto krásu nechala 5,5 roka čakať v skrini, keď stačil týždeň na dokončenie :)

Látky: čo skriňa dala ...
Rozmer: 146x183cm
Výplň: vatelín 120g/m2, na spodku minky


                                                                                 Marta

18 komentárov:

  1. ... nádherný, krásně uleželý quilt, krásný práce. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kouzelné, Marti!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je nádherný. Taky ho musím dodělat. Ale ještě musí chvilku počkat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni ešte ani ja vlastne nemám hotovo, ešte štítok musím dovyšívať. Ale vyšívak je založený, šila som Exploding Heart, tak to musí počkať tiež. Pozdravujem! Marta

      Odstrániť
  4. To je ale nádhera ! Precizní práce!!!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanka ♥ A dlháááá práca :D Krásne dni! Marta

      Odstrániť
  5. je paradny :-)
    Chcem sa opýtať tie domčeky to sú všetko aplikácie?
    lienka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, musím prohrábnout své uloženę projekty. V té době jsem ukládala, co se dalo. Domečky se mi moooc líbí a možná uzrála doba k realizaci :-)

    OdpovedaťOdstrániť