sobota 17. apríla 2021

Veľkonočné šitie

       Kvôli šitiu optickej ilúzie som nestihla žiadne veľkonočné šitie. Teraz dobehujem - neskoro, ale predsa - túžila som po týchto optimistických farbách. Včera som ušila, dnes prequiltovala a hneď mi je lepšie :) Možno ešte niečo s touto výšivkou spácham, je taká jemná a optimistická ...

Látky: čo dala skriňa - väčšinou česká bavlna
Rozmer: priemer 40cm
Výplň: termolín 80g/m2, na spodku česká bavlna
Výšivka: Royal Present Embroidery

 
 

                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Marti, já to vidím jako parádní jarní kousek! A nevím jak u vás, ale u nás jaro ještě snad ani nezačalo....
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja už ani neverím, že bude ... len dúfam, že leto bude, lebo minulý rok ani to nebolo, len nejaké zamračené, dusné, čudné obdobie ... Pozdravujem, Marta

      Odstrániť