nedeľa 18. septembra 2022

Také všedné šitie

       Mám síce veľkú chuť na patchwork, ale ochladilo sa a nemám na výber - potrebujem si našiť obyčajné tepláky a tričká s dlhým rukávom na zimu. 

      Prvé som dokončila tepláky (počesaná teplákovina 250g/m2), potom tričko (úplet s elastanom 200g/m2) a nakoniec nohavičky zo zvyškov z letných šiat Italiano. Pri tom som ale ušila aj 2 ďalšie tepláky, ktoré som nedokončila, lebo nemám náplet do pásu a vystrihla som ďalšie 2 tričká z dlhým rukávom, ale nemám rovnako farebnú niť na šitie. Takže všedné šitie ešte nekončí :)

                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Máš to super. Obdivuji tvoje nohavičky. Tepláky mně taky čekají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Reni, tak šup šup do teplákov, tak sa ochladilo, že treba ...

      Odstrániť
  2. Také bych potřebovala našít tepláky. A pravda, dost se ochladilo:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, to šité je obyčejné možná pro tebe, já vidím krásné, vypracované kousky!
    Jsi moc šikovná, Marti!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsi tak činorodá ! A hlavně moc šikovná !!!!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, klobúk dole...ja som absolutny antitalent na šitie...tak len tíško závidím :) a hlavne tie nohavičky! :) pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť