streda 23. apríla 2014

Veľkonočné všeličo

Viac voľného času počas sviatkov som využila a spracovala nejaké výšivky na vankúše ... prvé sa dočkali naše štvornohé lásky ...

Rozmer: 43x43cm, výplň 40x40cm
Výšivky: Embroidery Library




Druhé som spracovala redworkové výšivky, ktoré som už dávno dostala od Janky (jamaly). Tieto vankúše by sa  mali volať "vankúše za babku", lebo aj látku som dostala :) Mama si kúpila pol metra a chcela s ňou čosi potiahnuť, ale potom sa jej zdala tenká, tak som ju zdedila ...

Rozmer: 43x43cm, výplň 40x40cm






Nakoniec som došila ďalšie 2 podšálky do Happy Day, keď sa raz pol Brna dovalí na mojitko do Košíc ;) Nedalo mi a musela som všetky podšálky poprešívať meandrami. Keď som si predstavila, že sa to pošpiní a bez prešitia hodím tie pozošívané pidi kúsočky do práčky, nemohla som inak ... a pre istotu som prešila aj lem prestierania :)



                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Marti, ty tak krásně šiješ! Na redworky si vůbec nepamatuju, šikovně jsi je zapracovala do té látky. Pěkné moc. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martuška fakt obdivuhodne šitie...joooj už ma to tak draždi, ale keď nestíham :-( ešte nejake práce v záhrade čo su teraz súrne a už sa na niečo hodim :-)) Pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta jastericka je uplne skvostna! Vankuse takisto, no jastericka, do tej som sa zalubila

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dievčence ďakujem :) je to taká všehochuť, ale som rada, že každá si našla to svoje "top" ... a Marienka, ja sa už teším, keď odložíš tú motyku a vytiahneš ihlu, to vždy stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti všetko je krásne, mňa najviac dostalo to prestieranie. Tiež sa už dlhšie na nejaké chystám, lebo na hanbu mám len jedno a to ide do práčky a z nej na stôl. Aspoň sa dokopem a natrénujem konečne nejaké prešívanie, Ďakujem za inšpiráciu. Nech sa ti krásne šije, pa. Ľubi.

    OdpovedaťOdstrániť