pondelok 9. júla 2018

Ethel V.

Pre zmenu s jedným popruhom. Škoda, že aj moja nie je taká, tie dve rúčky mi prídu otravné :)


Požiadavka bola presne na túto látku, Paríž s ružou, tak som svoje zvyšky využila čo najlepšie ako sa dalo. Neostal mi ani kúsok.

Látky:  hlavná látka z kolekcie Paris Spring Expo od Lula Bijoux Studio pre David Textiles, doplnková Latte z kolekcie Toscana od Northcott Fabrics, česká bavlna vo vnútri 
Rozmery: šírka 23 až 33cm, výška 25cm, šírka dna 13,5cm
Strih: free od Swoon Sewing Patterns  








Taštička zo zvyškov má na šírku pri zipse 21,5cm, kľúčenka doplňuje celý set.



 


                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Marti, nádherná Ethel!! A ta Toscana vypadá jako kůže! krásné léto!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Překrásná, Marti, dokonale vypracovaná!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá ďakujem, nová majiteľka je maximálne spokojná, tak aj ja ☺♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť