utorok 17. júla 2012

Fialová Minnie

Danka chcela kabelku, ktorú by nosila s popruhom krížom cez hlavu a chrbát ... a kým bola s babkou na prázdninách a šantila na tobogánoch, ja som jej sen splnila....
Za vzor som si vzala Petite Deux od Bellet Design, ale keďže som pozorne počúvala na hodinách a učiteľka bola super, tento strih som už zvládla sama, na čo som nesmierne pyšná. Samozrejme, prívlastok Bellet Design jej aj tak právom patrí!



Rozmery: dolná šírka 29 cm, horná šírka 20 cm, výška 25 cm
Látky : sivú látku Retro Flower Medaillons od David Textiles som kúpila u Katky v Modern Patchwork a skombinovala ju s krásnou látkou od Pat Bravo z kolekcie Bespoken, ktorú som ulovila u Ivanky. Táto kombinácia ma dostala, takže možno o týždeň dostane Minnie kamošku Maxi (alebo to bude kamoš Mickey ? ) :)





                                                                                 Marta

3 komentáre:

  1. Wow, je krásna! Aj pekne ušitá aj dobre skombinované farby. Danka z nej má určite veľkú radosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je proste krásna...a Tebe to šije :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je perfektna!!!ta latka je užasna!a Katka ma pravdu:krasne ušita.ada

    OdpovedaťOdstrániť