nedeľa 26. augusta 2012

Hotový topík

Hotový quilt nájdete tu.

... teda presnejšie - poriadny top :) Má 217x217 cm. Nakoniec som použila len 169 štvorčekov na stred, aby som mala priestor pohrať sa s lemovaním. Zvyšné štvorčeky nájdu miesto buď na spodnej strane deky, alebo na vankúšoch ... no isto sa nestratia :)

Teraz ma čaká zháňanie vatelínu, spodnej látky a plánovanie prešívania ... a oddych :) Lebo keď sa odvážim pustiť do takého prešívania, ako by som si predstavovala v tých najkrajších snoch, tak potrebujem najskôr riadny relax a potom veľa tréningu, nech to nejak vyzerá ... tak uvidím, či budem taká odvážna :)




                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Jé, to je taková nádhera.. Jsi neskutečně šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzera to nadherne - tesim sa na vysledok... a to lemovanie by som sa chcela aj ja naucit - ja som sa pojdem asi potrapit so sikmym pruzkom, tak hadam mi to vyjde...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bordura je ke vzoru skvělá. Těším se jak to máš vymyšlené s prošíváním Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Martuska - ano snazim sa o deku sovickovu z panela od Katky a inych latok - deku samotnu uz mam, aj vnutro, aj spodnu stranu, mam to uz v kope, len chcem ten posledny krajovy lem - a kupila som si na to sikmy pruzok satenovy, a tie rohy nejako sa bojim zatial, ale hadam to nejako zvladnem - zatial si netrufam urobim svoj sikmy pruzok, ale k tomu sa casom dostanem - zatial ju este vysivam aby som ju trosku nejako este viacej ozivila a okraslila - potom dam az vyslednu fotocku... dakujem za radu :D - no nebola to ziadna sranda :D chi ale hadam to dotiahnem do uspesneho konca aj ked mi to bude dlho trvat :D chi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vrátim sa z dovolenky, kuknem na Tvoj blog a Ty zase tu čosi vystrájaš :-) Ale máš za sebou kus poctivej práce. Topík je famózny...naozaj sa podaril. Farby by aj mne sadli do spálne :-) Juuj, ale som zvedavá na hotový quiltik, už aby bol :-))

    OdpovedaťOdstrániť