piatok 5. októbra 2012

Prejdite sa so mnou po Ríme ...

Pozývam Vás na malú prechádzku. Uložte deti, manžela pošlite na hokej, uvarte si kávičku a poďte so mnou na kupolu Baziliky sv. Petra, k bránam Kolosea, k mohutným stĺpom Panteónu ... Stratíme sa v úzkych rímskych uličkách, hodíme mincu do Fontány di Trevi, prebehneme po Španielskych schodoch, poklábosíme pri poháriku vínka a výbornom kapučínku v zastrčenej kaviarničke ... a dúfam, že na konci si Rím obľúbite ako ja a ak ste tak doteraz neurobili, naplánujete si tam skutočný výlet :)

Ponúkam malú ochutnávka a všetko ostatné nájdete u mňa na stránke www.dupkala.sk, stačí kliknúť a potom už len preklikávať medzi 3 mojimi dňami v Ríme (a úvodom a záverom, ako v každom správnom slohu :) ) v hornom menu.


Ak ste už dočítali a pri čítaní mojich slov ste aspoň na chvíľku zabudli na tie všedné problémy, ktoré každú z nás denne dobehnú a dorazia aj stokrát, moja námaha s písaním nebola zbytočná a splnila cieľ ...
Ďakujem za Váš čas, za návštevu a milú spoločnosť v Ríme :)

                                                                                 Marta

3 komentáre:

  1. Martuska nadherny vyletik a nadherne fotocky... urcite to ma svoje caro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej Rim...krasne spomienky...dakujem za pripomenutie, tiez sme tam boli tento rok v maji, a bolo super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky som už videla, sú perfektné hneď by som tam išla. Tam sme ešte neboli ale chystáme sa už dlhšie :-) stále nevychádza. Možno raz ...Pozdravujem a prajem krásny víkendík.

    OdpovedaťOdstrániť