nedeľa 1. septembra 2013

Obaľujeme

      Gabika ma inšpirovala a Danka dostala obal na Literatúru. Štítok som vyriešila našitím fólie, kde sa môže vymeniť papierik. Sama som zvedavá, akú to bude mať životnosť. Viac obalov bohužiaľ netreba - nemajú knihy ale A4-kové učebnice v mäkkej väzbe, ako zošity (7. ročník). Školstvo už asi nemá na riadne knihy a potom sa čudujú, že je to po 2 rokoch  nepoužiteľné ... alebo tam robia toľko chýb, že aj tak o 1-2 roky bude nové opravené vydanie, tak sa neoplatí investovať do kvalitných učebníc :D




      Miško ide do prvého ročníka na gymnáziu a knihy zatiaľ nemá, ale nutne potreboval obaliť vankúš k novovymaľovanej zelenej izbe. Samozrejme som ho ladila aj k jeho deke.
      Netušil, že mu niečo šijem (ktorého pubertiaka už zaujíma, čo robí mama :) ). Keď som mu doniesla vynovený vankúš, zmohol sa na : "Waw, to ťa ako napadlo ... to je pekné ..." ... no a ja teraz po takej pochvale  lietam od pýchy v oblakoch :)


Strojová výšivka je z Embroidery Library.


Krásny zvyšok nedele želám a zajtra, všetkým školákom, správne vykročenie do nového školského roka :)
                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Teda, taký super obal na knihy si hocikto nezaslúži ...a vankúšik - pochvalu si už dostala :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti tak já četla nadpis - obalujeme - a myslela že budou řízky:-D:-D
    Obaly jsou naprosto supr!!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, si ma pobavila :D:D:D Tak kto chce, dnes to fukne aj do trojobalu :) Ďakujem za krásne slová a vyčarený úsmev :)

      Odstrániť
  3. Pekne si to obalila, aj knihu aj vankúš, a o radosti pubertiakov niečo viem. Tak lietaj:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, zase raz veľká paráda! Všetko pekne zladené. Myslím, že vymyslieť vankúš pre pubertiaka vôbec nie je ľahké, tak klobúk dolu. Keď už budeme v tom veku, budem sa k tebe chodiť inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda je to super... aj obal aj vankúšik sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, krásně si děti vybavila! Obal i polštář se mi moc líbí!
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť