pondelok, 6. januára 2014

Vločky

Keď nie sú vonku, tak aspoň vo vnútri ...

Šila som cez sviatky i na Silvestra, keď sa naskytla možnosť a dalo sa chvíľku pohučať so strojom. Samozrejme sa často nedalo, tak sa to vlieklo a došívala som predvčerom :)

Výšivky vločiek sú z Ageless Embroidery a podšáločky sú robené celé na vyšívaku, ako projekt s postupom  zverejnený u Lenky na Nej šicí stroje. Vďaka tomu sú podšálky nádherne rovnaké - ako málo mi niekedy stačí ku šťastiu :)


                                        Marta

16 komentárov:

  1. Nádherné. Je vidět, že s tím vyšívákem řádíš. A jde ti to moc pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie sú nádherné....podarili sa Ti...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti jsou kouzelné !! ale myslím ,že to není jen vyšívákem ,ale hlavně rukama ..to všichni o Tobě víme ,že jsi šikulka ..máš všechno tvoření moc krásné ..pa pa krásné dny ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou nádherně vypracované.Krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Překrááásné. To by mi bylo až líto na takovou krásu postavit hrnek...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. môj syn povedal to isté ... no budem sa musieť odhodlať a jednu šmariť do práčky, ako to prežije (mám pri stroji tú, čo som na nej robila návod, tak asi tú najskôr) - aby som ho presvedčila, že môže obabrať, veď na to sú :)

      Odstrániť
  6. Marti, podšálkovníky sú nádherné, jasná závisláčka na šití :o)
    Ja som tiež šila hneď na Nový Rok :o)
    Všetko najlepšie v roku 2014, veľa kreatívnych dní!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti fakt nádhera, vločky už sú tak aj sneh nejako privolaj :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti, jsou jak pravé - nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda, ty se Ti fakt povedly. Nááádhera. To ses fakt vyřádila. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dievčatá ďakujem - ste všetky úžasné a ja som neskutočne vďačná za Vaše pohladenia ...♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marti, najskôr som myslela, aké pekné podšálkovníky, ale keď som pozrela bližšie, nemohla som odtrhnúť oči, je to nádherné...neviem, či by som to dala to použitia, keby mi to niekto okapkal, asi by mi to nebolo jedno :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Marti ty teda jsou. Musím se přiznat, že bych si těch vloček ani nevšimla, V tvém podání jsou nádherné. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Marti ty jsou nádherné. Jedna vločka krásnější než druhá.
    Moc krásné tvoření. Krásný víkend Anny

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...