sobota 8. novembra 2014

Celebrate the Year BOM - September

Moje predposledné srdiečko, blížim sa do finále ...

Pozmenila som ho. Červeno-čiernu farebnú kombináciu som nahradila  oranžovo-čiernou. Hlavným dôvodom bolo, že som mala svetlooranžový filc i zvyšky oranžovo-modro-čiernej kolekcie Barcelona. Stačilo nájsť význam oranžovej v septembri :) Ľahká úloha -  septembrové slnko je žiarivé, príjemné, ale už tak nehreje ako v lete ... je zubaté, oranžové.
Čierna septembru patrí, tú som nemenila - začína sa školský rok a deti sa ďalších 10 mesiacov budú potiť pred čiernou tabuľou v škole.
Nakoniec  som červené vyšívané jabĺčka v nápise zmenila na oranžové pastelky a september bol hotový:



                                                                                 Marta

2 komentáre: