streda 9. septembra 2015

Opäť taška

Už siedma dvojzipsová a k nej peňaženka a vreckovkovníček ...


Látky: hlavná látka z kolekcie Bazaar Style od Pat Bravo pre Art Galery, doplnková nemecká jednofarebná bavlna a česká bavlna vo vnútri
Rozmery: šírka pri dne 36cm, šírka dna 8cm, výška 37cm 



Krásne slniečkové fotky :)




A už aj s jesennou výzdobou !


Ladiaca peňaženka:


Nakoniec všetko spolu ...



Veľmi pekne ďakujem Riannke, len vďaka jej výpomoci so zipsami som s výsledkom svojej práce naozaj  spokojná! Raz darmo, zipsy musia ladiť :)
Krásny stredajší večer všetkým !!!
                                                                                 Marta

17 komentárov:

  1. Krásna látka a ešte krajšia práca!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Absolútne súhlasím, látka je prenádherná, veď som ju schovávala v skrini hádam aj 2 roky ... a za tú druhú časť vety ĎAKUJEM ! ♥

      Odstrániť
  2. Kráása Martičko, obdivuji Tě, po dlouhé době jsem šila s Bellet kabelku Sabinu a dala mi teda zabrat :-)) Měj se krásně ♥ Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woooou nadherna, latka skutočna bomba.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná souprava, tenhle typ tašky se mi moc líbí a když je ještě tak krásně ušitý... moc se ti povedla.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti Ty mi dáváš ..krásná sada !! je tuhle látku jsem milovala bohužel jsem neměla nikdy štěstí ji koupit ,byla vždycky fuč..Marti jestli jsi ji kupovala někdy v začátku e-shopu tak hádam aj 3 roky :-))jsi mě nabudila ,došívám deku ,ale budu si muset ušít nějakou tašku ,dodáváš nám adrenalin

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Matričko, tohle je nádherná sada Venda82

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...teeeda, ty sa činíš :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ...opět taška a opět skvělá!
    Marti, měj hezké dny! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Paráda...no musím sa priznať, že som sa tešila na ďalší domček :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Vám !!!
    Ala - domčeky budú, látky som si nechala porozkladané na gauči :) Ale tento oddych od nich dobre padol !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marti, nádherná kabelka a celá sada!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Opäť bomba, Marti. Svojou usilovnosťou ma irituješ (samozrejme v dobrom).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekná peňaženka :-) . Tiež sa mi páčia také originálne peňaženky. Nie len čisto biele alebo čierne. Navyše ako ti pekne ladí s kabelkou, to je paráda :-) . Ja mám čiernu kabelku a červenú peňaženku . Síce nie sú rovnaké, ale tiež sa k sebe hodia :-) .

    OdpovedaťOdstrániť