streda 28. júna 2017

Meadow Grass

Na pulóvrik At Sundown som objednala väčšie množstvo vlny, ako som potrebovala.  Vymýšľala som, čo s tým ... a z modrej padla voľba na ľahkú šatku k letným šatám, ktorú som objavila na fb a blogu Vlněných sestier.


Návod: šatka Meadow Grass od Heidi Alander, preklad návodu od Vlněných sestier
Vlna:  DROPS Fabel výhľad na oceán lp (604) 50g a DROPS Baby Merino smotanová (02) cca 110g
Ihlice: č.3,5
Veľkosť: vzor A som oproti návodu pridala 2x a vzor B som nerobila 4x, ale 5x, vyšla mi šatka cca 165x60cm




Mám rozpletený ešte jeden pulóver, ale toto fotenie ma ničí, radšej spomalím :D A okrem toho, je čas sa vrátiť k šijaciemu stroju ;)
                                                                                 Marta

7 komentárov:

  1. Super nápad a nádherné provedení.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, ten je překrásný. Já mám moc ráda tyhle šátky, ale já většinou háčkuji. Ten tvůj se mi moc líbí i barevně. Jsi šikulka a navíc ti moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá ďakujem! Nosím ho pár dní a už nechápem, ako som bez neho mohla žiť - do auta na plecia proti klíme, v práci na kríže proti prievanu - využiteľný vždy a všade!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi jako bohyně Martičko,krásná a ještě umíš kouzlit :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Další krásný model na krásné dámě!
    Marti, přeji hezký večer. Helena

    OdpovedaťOdstrániť