štvrtok 31. augusta 2017

I Love Home BOM - Blok 1 - vyšívaná verzia

Ten quilt je taký nádherný a látok v skrini toľko veľa ...
Vyšívaná verzia bloku od Jacquelynne ma tak očarila, že sa nedalo inak  a vyhrabala som zo skrine látky z výhry v Hawthorne Threads ...


Jeden večer som ušila blok, druhý urobila a prišila jojo kvietočky, tretí deň som vyšila domček a blok je na svete :)

A pre tých, čo prehliadli, pripomínam, že stále beží moja Giveaway :)
                                                                                 Marta

5 komentárov:

  1. Marti, blok je nádherný. ...a pro princeznu je sladká:-)
    A pozdravem, Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kouzelný domeček, jako pro panenku :o)
    Marti, měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Domcek je pkny, taka multi-zanrova tvorba.. teda, kam Ty na tie napady chodis
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť