sobota 26. januára 2019

Vianočné medovníčky

Trochu neskoro, ale ešte nechám chvíľu zavesené ... a na budúci rok som pripravená :)


Tomu nápadu v kombinácii s tými látkami (kolekcia Sugar and Spice od Northcott) som nedokázala odolať, medovníčky milujem.
Recept je od pani Brýdovej. Ja, ako lajdácka gazdinka, síce vždy pečiem na poslednú chvíľu tie s prívlastkom "ihneď mäkké" (a pre istotu aj takú výšivku som si pripravila :D ), ale budúci rok by som sa s takýmto receptom mohla polepšiť ;)

Pri dennom svetle:



Krásny víkend!
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Tyhle tvé kuchařky jsou opravdu kouzelné!
    Marti, přeji hezký podvečer! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem, a doplňujem - úžasne sa podľa nich pečie :) ♥

      Odstrániť