nedeľa 29. marca 2020

Orange Tea

      Ďalší z kúskov "pred rúškami".
      Keď som bola malá, mama nám za socializmu uplietla každému hrubý vlnený sveter z takej svetlej hrubej striekanej vlny. Mala som vtedy asi 12-14 rokov. Môj sveter mi bol už dávno malý, nuž vyriešila som to po svojom - znárodnila som sveter otcovi a poctivo nosila do minulého roku (hm ... asi 34-36rokov :) ). Vďaka vlne bol pre mňa tou najlepšou voľbou, hlavne keď som bola chorá. Hrial aj keď som a spotila. To akryl nedokáže ...  Ale fakt už bol zničený ... tak som sa rozhodla upliesť si hrubý vlnený sveter v podobnom štýle. No a tu je ...


 Návod: free Green Tea od Drops Design
Vlna: Drops Eskimo 86 Copper, 1000g
Ihlice: č. 8
Veľkosť: L
Pletený: 7.2.2020-2.3.2020.

      Kto si pozrie návod, je mu jasné, že som si ho upravila. Nahodila som 150 očiek (82 predný diel so vzorkou, 68 zadný diel) a telo plietla rovno. Na rukáv som nahodila 24 očiek, po patente som pribrala 12očiek, spolu 36 očiek. Priebežne som priberala, pri spájaní s telom mal rukáv 60 očiek. Okolo krku som zakončila na 52 očiek. Komplet všetko som plietla na ihliciach č. 8.

                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Marti, je úžasný! Já mám doma jeden, asi 30 let, pletla jsem si ho sama, vlnu jsem dostala od známých z Valašska...
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka na fb mi jedna pani našepkala, že tá striekaná vlna zo socializmu bola Valaška :) Možno máš teda presne taký sveter, ako som spomínala :)Pozdravujem, Marta

      Odstrániť
  2. Marti, super! Přesně tak...ovčí vlna Valaška! Z ní jsem hodně pletla. Smetanový základ s různým probarvením. Tehdy ty hrubé svetry byly v naší rodině žádané. A dřevěné knoflíky, když bylo potřeba zapínání. Dnes je u nás zima, že by se taky nějaký hodil. :-) pá D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Proste pekné spomienky na Valašku :) Ani sme vtedy netušili, ako nás spája ♥ Dášenka pozdravujem a objímam :)

      Odstrániť