nedeľa 24. mája 2020

Jednoduchý koberec

      Pochopila som, že tie krásne 3D koberčeky je lepšie robiť z 3mm šnúry, lebo z 5mm šnúry sú veľmi ťažké. Preto som z 5mm hrubej šnúry v mojich zásobách naplánovala jednoduchý koberec do kuchyne, pred linku.


Priadza: 950m bavlnená šnúra Sznur by Mila, 5mm, farba ecru (celkom cca 4,7kg)
Háčik: č.8
Rozmer: 100x180cm
Návod: Youtube

      Koberček je ešte "čerstvý", potrebuje sa uležať a zapamätať si tvar, ale to chce čas. Vďaka váhe do 5kg sa bude dať prať v práčke, čo ma veľmi teší :) Už len ten starý koberec pred linkou zašpiniť, vyhodiť a dať tam tohto fešáka :)

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Wow!Zase nový kousek! A úplně jiné pletení!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, píšeš jednoduchý, ale udržet 5 kg v rukách - to není jen tak! Vypadá nádherně, je skvělé, že se bude dát i dobře udržovat.
    Posílám pozdravy a přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem ... a ja som sa ním prikrývala ako dekou, jasné že som 5 kg nedržala na rukách ;) Pozdravujem, Marta

      Odstrániť
  3. Martuška, ďalšia nádhera na svete, no držať v rukách 5kg, uff, ale zas bude dobre držať na zemi :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ha ha, čo je to 5kg oproti tým 10kg v predchádzajúcom koberčeku :D Ďakujem a pozdravujem!

      Odstrániť