nedeľa 20. decembra 2020

Vianočné šitie

       Niekedy  v novembri ma očarili jednoduché vianočné výšivky do štvorca. Dúfala som, že z nich niečo stihnem ušiť pre seba do Vianoc a podarilo sa ... moje zádverie je už tiež ladené vianočne :)


Látky: česká bavlna, výšivky od  Ace Point Embroidery
Rozmer: 80x35cm  
Výplň: termolín 80g

 Vankúšik som došila včera - 19.12., tesne stíham :)

Látky: česká bavlna
Rozmer: 43x43cm, výplň 40x40cm 
Výplň: termolín 80g

Želám vám všetkým krásne, pokojné a v zdraví prežité Vianoce ♥

                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Nádhera! Krásně navozují atmosféru Vánoc:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani vďaka! Dúfam, že si si všimla aj môj 'akože' adventný veniec - tebe som fotila ;)

      Odstrániť
  2. Něžná vánoční poezie z látky😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi vkusné a elegantní!
    Krásná práce, Marti! Přicházet k vám musí být moc příjemné.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tohto roku teda tých ľudí veľa neprichádzalo, ale to nevadí, my doma sme mali hneď krajší pocit ... vianočný ...Pozdravujem, Marta

      Odstrániť
  4. Nádhera Marti, moc pěkně vymyšleno a překrásně provedeno :o),
    přeji krásné Vánoce a v novém roce hodně zdraví, lásky a pohody ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je tedy nádhera !!!!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť