štvrtok 14. januára 2021

Obrúsok Jaina

       Rok 2021 som začala s háčikom v ruke. Tento obrúsok som urobila dokonca skôr, ako včera uverejnený koberček. Návod som si vybrala zadarmo od @iriskabeat, keďže som obrúsok Gera dokončila pred 20.1.2021.

 
Návod: platený Jaina od Iriskabeat (Irina Maleeva)
Priadza: Alize Miss 366 - tmavá ruža, 70g -
tá červená je úchvatná !!!
Rozmer:
háčik č.1,3; priemer 40cm

      Obdivujem Rusky, ako nádherne pravidelne pri škrobení vytvarujú obrúsky. Moje sú po naškrobení také krivoľaké, lebo po namočení úplne stratia tvar ...  Teraz som to urobila inak, najskôr som obrúsok našpendlila a až potom som na to patlala škrob. Tvar obrúska je teraz podľa mňa podstatne lepší, ale na tie šikovné Rusky jednoducho nemám a asi nikdy nebudem mať, to sú majsterky!

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Marti, pokud chci mít dečku skutečně pevnou, jen ji navlhčím vodou a pak používám neředěný šrob. Na desce mám namalované kruhy, jinak by to bylo velmi křivolaké :o)
    Povedla se ti parádně, je moc krásná!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka za radu. Ja používam tiež neriedený škrob ale vypínam na posteli na uteráku, takže kruhy chýbajú, ale asi nebudú :( ... Hoci ... mám jeden veľký polystyrén, možno ... ale nie, asi sa mi nebude chcieť :D Aj tak ďakujem, Marta

      Odstrániť
  2. Ta je tedy nádherná !!!
    Jsem ráda, že jsem k Tobě nahlédla a jistě v tom budu pokračovat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť