štvrtok 4. novembra 2021

Všade samé ružičky II.

       V októbri som si ušila romantické obrusy. Zvyšky som hneď spotrebovala (z červenej mi na koniec neostal ani centimeter) a ušila mame malé prestieranie do kuchyne, nech má aj ona trochu romantiky. A hlavne - nech má prestieranie na výmenu k prestieraniu, čo som jej šila minulý rok, keď jej ho otec zašpiní :D

      Malá štóla má 32x71cm a prestierania 33x43cm. Pôvodne som to chcela mamke dať až na Vianoce, ale nevydržala som a mamka dostala dušičkový darček. Hneď nad ním od radosti vyronila 2-3 nenápadné slzičky :)

                                                                                 Marta

12 komentárov:

  1. Takto budou mít rodiče u stolu opravdu romantické...
    Krása, Marti.
    Je zajímavé, že prostírky všude zašpiní tatínkové :o)
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ockovia na to majú vlohy :D Ale teda, u nách chlapi hlavne osolia celý stôl :D pokvapkám si sama - ale ja si to aj hneď utriem, neostávajú škvrny ...

      Odstrániť
  2. Krásná růže, kam se podíváš!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Martičko jsi velká!!!! šikula moc krásné prostíráníčko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásná práce. Máš to dokonalé. Přeji hezké dny.
    Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se ti ta sada povedla. A i u nás jsou čuňátka táta, manžel, syn a teď i vnouček. Holt chlapi jsou chlapi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ale koľko prestieraní je naozaj dosť, keď máš doma prasiatka? :D ... Vždy je málo :D

      Odstrániť
  6. Vzor je opravdu nádherný, hned bych věděla kým jím potěšit

    OdpovedaťOdstrániť