sobota 29. januára 2022

Úpletové tričko

       Úspešne som si ušila druhé tričko na overlocku, trochu dlhšie.

      Vzhľadom na iný materiál (bavlna s 5% elastanom, silnejšia tkanina ako to minule - ale veď  to boli len noname nenosené šaty :D )  nakoniec možno ani nebolo treba predlžovať. Možno skôr rozšíriť, lebo tak nejak mi boli tie rukávy úzke ... Ale už je to vyriešené, mala som ešte látku, takže po prvom praní  som ich vypárala a našila druhé - širšie.

      Ešte som vo výpredaji kúpila nejaký športový úplet, tak ešte mám na jedno tričko :) Zas iný materiál, už mi je jasné, že zas bude zábava :) Pre budúcnosť na zimné tričká ale ostanem pri tejto bavlne s elastanom, naozaj je príjemná na telo.

                                                                                 Marta

12 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Jednoznačne :) Si môj vzor a inšpirácia :) Ale ešte sa mám veľa čo učiť ...

      Odstrániť
  2. Wow, skvělá práce, taky bych chtěla být na tyhle práce tak šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Myslím že si taká šikovná, len si ešte neskúsila:) Veď ani ja som pred 3 mesiacmi nevedela, že to dokážem ;)

      Odstrániť
  3. Moc povedené. Já si ještě na oblečení netroufám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni poznám to ... tiež som dlho mala ten pocit a proste raz to prišlo ...

      Odstrániť
  4. Marti, je i na fotce vidět. jak ti padne a jak musí být příjemné ho nosit.
    Parádní kousek!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je veľmi príjemné a s tými prešitými širšími rukávmi i pohodlnejšie :)

      Odstrániť