nedeľa 13. novembra 2022

Bezprsťáky

       Väčšinou som plietla zo zvyškov bezprsté rukavice Camp Out Fingerless. Tentokrát som urobila výnimku a plietla zo zvyškov Pacific Chunky z patchworkového svetra (ostalo mi 100g) len tak, bez návodu. Voľná jazda :) 

Vlna: 52g farba č. 301 (lot 6033) Pacific Chunky od Yarn Art, 20%vlna, 80% akryl, 200m na 100g
Ihlice: č. 4, lemy č.3,5
Pletené: 31.10.2022-1.11.2022

      Zo 100g vyšlo na 2 páry. Nechávam si ten druhý, nejak som pri prvom pozabudla, že nemám rada dlhé bezprsťáky. Pri fotení vyzerajú na rukách krajšie, ale sú nepraktické -  otravuje ma tlačiť tie dlhé návleky to do rukávov ...

 
Vlna: 48g farba č. 301 (lot 6033) Pacific Chunky od Yarn Art, 20%vlna, 80% akryl, 200m na 100g
Ihlice: č. 4, lemy č.3,5  
Pletené: 2.11.2022-3.11.2022  
 
Poznámky pre budúcnosť: pletené dookola na 4 ihliciach - nahodených 32 očiek (ihlice č. 3,5), 3x(riadok hladko, riadok obratko), prihodené 4 očká (36 očiek, ihlice č. 4) a 16 riadkov hladko. Na palec prihodených okolo 1 očka v každom druhom rade po 2 očká(10 očiek, spolu 46očiek). 11 očiek odložených na palec a následne ešte 4 rady hladko. Ubraté 4 očká a patent (ihlice č. 3,5) 2hladko, 2 obratko podľa potreby. Dopletený palec (ihlice č. 4)- 11 očiek z ihlice + 3 očká, dĺžka podľa potreby.

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Jsou parádní, Marti. A jsi připravená - určitě na ně brzo bude.
    Přeji hezké podzimní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No si to privolala, už ich veru treba ... sneh ... Krásne dni, Marta

      Odstrániť
  2. Pořád si říkám, že si takové rukavice taky upletu,ale stále skutek-utek. Svými moc pěknými rukavicem jsi mi to připomněla :-)
    Měj hezké dny, Marti!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa počasia už je najvyšší čas :) Ďakujem Hani ♥

      Odstrániť
  3. Jsou super. Taky o nich dumám. Ale zatím dumám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni ty dumáš, dumáš a potom šup, bude ich naraz hotovo niekoľko :) Ďakujem, moja, a nech sa ti darí, či už bezprsťáky alebo hocičo iné ♥

      Odstrániť