nedeľa 24. marca 2024

Žena praktická

       Mám ušitú jednu žiarivú tašku, ktorá si mi síce páči, ale nenosím ju, lebo mi ale vôbec nevyhovujú jej vnútorné vrecká. Rozhodla som sa to vyriešiť a ušila si organizér do kabelky. Návod vydala Bellet a nazvala ho 'žena praktická'.


  Oproti Bellet som znížila počet vreciek o jedno aj z vonku aj z vnútra. Tak aby mi vyhovovali - málo vreciek je zle, priveľa ešte horšie.

Zipsové vrecko z vonku
Druhé, delené vrecko z vonku
Ja som ušila :D
Z vnútra je len jedno delené vrecko, vidno 2 gumičky a karabínku
      Do vnútra som pridala 2 gumičky, ktorými by som mohla pripnúť organizér na gombíky a nemusela ho loviť na spodku kabelky. Prax ukáže, či to bol dobrý nápad či hlúposť. Môžem začať testovať ...
Vnútro ešte raz

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Marti moc se povedl. Moc se mi líbí ta zářivá látka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Reni. Sú to zvyšky z quiltu - také krásne zvyšky vždy rada vyhrabávam :)

      Odstrániť
  2. Nádherný a praktický kousek. A souhlasím, co kapsiček způsobuje zmatek :o)
    Marti, měj pohodové dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opět bezvadná práce. Myslím, že jsi to vymyslela OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hani. No uvidíme - prax ukáže, či som to vymyslela dobre :)

      Odstrániť