pondelok 28. januára 2013

PW klub s Bellet - január

Moje deti sú už veľké na to, aby som im utierala soplíky, ale malé na to, aby každý večer nevrieskali "Mamiii, čo bude na večeru .... mamiiii, kde mám kľúče .... mamiiii, nemám pančušky .... mamiiii, nepíše mi pero .... mamiiii, zasa som zlomil kružidlo .... mamiii, stratil som kartičku na autobus ..." mamiii a mamiii a mamiiii dookola do zbesnenia .... Chodiť po večeroch pravidelne do PW klubu pre mňa teda nepripadá do úvahy. Privítala som ale internetový patchworkový klub s Bellet . Každý piatok sa vysvetľuje a šije nejaký blok. Jasné, nie je povinné šiť všetko, veď to vychádza cez 50 blokov na rok..... Ja som sa rozhodla vytvoriť svoj prvý sampler quilt, základovú deku. Sama by som sa do toho nikdy nepustila, lebo šiť každý blok iný je poriadne náročné na čas. Takto v komunite rovnako postihnutých je to ale super :)

Svoje bloky budem zverejňovať raz mesačne. Na šitie som si vybrala látky - fat eighth z kolekcie  Hello Luscious od BasicGrey pre Moda Fabrics doplnené bielou bavlnou a aký sampler quilt z toho nakoniec bude, zatiaľ absolútne netuším ☻

Tu sú januárové bloky:

Providence quilt blok (25x25cm):


Voľná variácia na tému 5-patch (25x25cm):


Girl's Choice quilt blok (25x25cm):


Kartový trik (25x25cm):


A nakoniec všetky spolu:



                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Martičko, všechny bloky máš krásné, čistě ušité a skvěle barevně vybrané látky. Těším se, jak ti budou přibývat, já se na to musím také vrhnout, ale budu muset asi trochu od holek opisovat, abych nemusela vymýšlet.... Měj se hezky!"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné je máš Marti .... a jsi rychlík!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mamiii, mamiii, mamiii? To je jako u nás. Jůů, to je nááádhera, to bych chtěla umět.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. akoby som čítala o svojich deťoch:)))
    ja piatky absolútne nestíham, všetko si prečítam v pondelok ráno:)))
    bloky máš fantastické, som zvedavá na ďalšie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektne a ten kartovy trik u mna vedie!tesim sa na dalsie pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krása. Já základovku nikdy nešila, nemám trpělivost. Těším se na další bločky. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne bloky a kartový trik vedie aj u mňa, možno je to aj látkami, tie sa mi tam moc páčia. Už sa teším na ďalšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bellet musí být ráda,že má tak pilnou studentku !
    Já jen okukuji,ale zatím nešiji ...
    Bločky máš nádherné,vybrala jsi krásné barvičky ♥
    a děkuji ti za komentáře na mém blogu...potěší ♥

    OdpovedaťOdstrániť