nedeľa 3. februára 2013

Vankúšik pre Aďku

Vankúš ku quiltu "Lúka", prispôsobený k romantickému štýlu látok.

Látky: kolekcia Meadow od Blackbird Designs pre Moda Fabrics
Rozmer: 56x56cm, výplň 50x50cm






 A nakoniec sa s Vami musím podeliť o radosť, ktorú som zažila v piatok. Keď som prišla domov, čakali ma dva balíčky. Prvým potešením bolo, že som pre ne nemusela na poštu, keďže deti mali prázdniny a prevzali ich:) A ďalšie prekvapenie prišlo pri ich otváraní ...

V prvom balíčku boli výšivky od Janky, ktoré som vyhrala na jej blogu 
Očakávala som vyšité dve čajové šáločky. Prišli a boli nádherné, presne v mojej obľúbenej terakotovej:


Ale vybaľovala som ďalej a skoro som odpadla, čo mi Janka všetko nabalila ... :


Nádhera ... už sa nemôžem dočkať, keď sa dotoho pustím :) Jani ďakujem

V druhom balíčku malo byť ručne robené mydielko od sesternice Gabi. Keď som razbalila balíček, zasa mi vyrazilo dych ... bolo tam 7 rozkošných malých voňavých mydielok. Gabi zo srdiečka ďakujem, veľmi si ma potešila


 No nebol to nádherný piatok? Dúfam, že aj vy máte za sebou nádherný piatok, alebo sobotu či nedeľu ... nádherný deň vďaka ľuďom, ktorí na vás myslia ♥.

P.S: Inak v sobotu sa mi pokazila práčka, aby nebolo tej dobroty na mňa priveľa :D
                                                                                 Marta

13 komentárov:

  1. dárečkový pátek musel být prima:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti je překrásný, úžasně se hodí k té dece, nádhera obojí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda Martuš, vankúšik je luxusný, krásne prešitý, piatok musel byť super, skvelé darčeky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty polštářky s písmeny jsou fantastický nápad J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasny vankušik!!!krasna praca...a darčeky su super!!!prajem krasny den ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vankúš úúúplne úúúžasný!!!
    A darčeky nádherné, z tých výšivok som úplne vedľa, krása

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, viem si predstaviť, ako si sa z tých darčekov tešila! Sú perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dievčence ďakujem ☺ ♥♥♥
    a veru, v piatok som žiarila ako nová žiarovka ☻ ... a to nehovorím, koľko energie mi to dalo, celý víkend som odušu prešívala Miškovu deku a celý čas ma to bavilo !!! ☺ ... ešte tak 2-3 hoďky prešívať, olemovať a hotovo, juuuuj, tešíííím ... a zasa len ďakujem za tú energiu, čo som dostala v piatok a dostávam v milých slovkách od Vás všetkých ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jeej Marti, nádherný vankúšik. A piatok...úplne Ťa chápem, ja som mala taký piatok asi pred dvoma týždňami :-) tiež som sa tej výhre strááášne tešila.
    Gratulujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Martuska vankusik je prekrasny...
    balicky nadherne - krasne potesenie a pracka mrcha...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Martičko, polštář je nádherný, moc pěkníé spojení písmenka a prošití... A věřím, že jsi měla hodně překvapení a radfosti v pátek, Jana je moc milá...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Marti, moc nádehrný polštář:-)) Romantický a něžný:-)

    OdpovedaťOdstrániť