nedeľa 10. februára 2013

Škoricové koláčiky

Niekto na nedeľu napečie, niekto pod vplyvom patchworkového klubu s Bellet našije :)


Látky: kolekcia Phenomenal Fall od Sandy Gervais pre  Moda Fabrics, doplnená Dear Jane II. od Brendy Papadakis pre Windham Fabrics (tá najtmavšia) a škoricovými nemeckými bylinkami
Rozmer: priemer 33,5cm
Výplň: sakon 80 g/m2 + 18 g

Prvý koláčik:





Druhý koláčik:






Toto pečenie ešte určite neskončilo :)

                                                                                 Marta

12 komentárov:

  1. Veľmi chutné koláčiky :-) len sa zahryznúť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, tak já dělám obojí.... peču i šiju:-)))
    Máš je pěkně sladěné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeby som sa ešte rýchlo pustila aj do "jedlých" ? :) mám veru rezervy :)

      Odstrániť
  3. tak Ty ficis teda - sa nezastavis - nadhera...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej krasne!!a latky sa mi velmi pacia...pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné barvy i prostírání. Kulaté prostírání má něco do sebe. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Su nadherne, chrumkaveeee!
    Ja mam pauzu - zimujeme na horach, tak naberam energiu na quiltovanie:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, koláčky máš nádherné, čistě prošité a barvy přtíjemné, jak i já mám ráda... I mě tato prostírání zaujaly, moc se mi zamlouvají, bude to i takový rychlý a přitom dost efektní dárek apod.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marika - jaaj, dnes na obed tak nádherne svietilo slniečko a ja som snívala, aké by to bolo prechádzať sa niekde na horách, ale Ti závidím ...:) ... užívaj :)
    Danka - presneeee, jeden už odišiel vo forme darčeka a druhý pripravený, čaká na svoju chvíľku slávy :) sú naozaj milé, ak budem mať čas, ešte dám jeden pre seba ;)

    OdpovedaťOdstrániť