piatok 15. februára 2013

Celebrate the Year BOM - Január

Vždy sa mi veľmi páčili projekty s kombináciou látky a filcu, preto ma Celebrate the Year BOM od Shabby Fabrics  na prvý pohľad neuveriteľne lákal. Trvalo mi ale dlhšie, kým som sa rozhodla, že do toho isto idem. Netušila som ani len, či dokážem vystrihnúť filcové srdiečko a vydierkovať ho ...

Keď som hneď prvé pokusné filcové srdiečko zvládla, bolo rozhodnuté a bola som po uši v zháňaní nití, filcov a korálok :) Vyzerá to ako "brnkačka", ale je to poriadna piplačka ...
No dosť už rečí. Tu nájdete návod na január a tu už je môj blok JANUÁR:







 


A hneď je všetkým jasné, kde som urobila chybu, však? :) Bielu stuhu som chcela aplikovať pomocou vliesofixu a nenapadlo ma, že to nie je osovo súmerné a teda keď to neotočím zrkadlovo ja, dostanem zrkadlový obraz aplikácie ... nakoniec bol ten vliesofix nanič, cez tú vrstvu filcov a koráliek nie je nažehliteľný ani z jednej strany ... no zato ja už budem musieť všetky stužky aplikovať takto. Dúfam, že nezabudnem ... lebo to by bol gól, keby bol taký september naopak :D

No čo hovoríte, neoslovilo Vás to? Nepridáte sa? Bude sa nám lepšie šiť, keď nás bude viac :) Už sme dve - ja a Dáška ... a dúfam, že sa slovenská skupinka rozrastie :)

Verím, že ďalšie mesiace pôjde samotné šitie rýchlejšie. Toto srdiečko mi zabralo 3 večery. Najviac času určite zaberie zháňanie materiálu, ale keby len to šitie išlo už viac od ruky, rada by som dobehla aj minuloročný BOM od Shabby Fabrics - Country Cottages (momentálne je stále prístupný na tej istej stránke, ako tento srdiečkový). Domčeky sú úžasne rozprávkové a keď si pozriete nádhernú realizáciu tohto quiltu od Katrošky, máte len 2 možnosti:
1. Poviete si, že takto dokonale to nikdy nedokážete a ani sa o to netreba pokúšať ...
2. Bude Vám jasné, že toto musíte doma mať .. aj keby to bolo menej dokonalé .... a hneď objednáte látku na podklad ☺
Alebo teda ako ja: po čase prejdete z názoru 1 na postoj 2 ... a už len nájsť ten čas :) 
                                                                                 Marta

7 komentárov:

  1. Kurnik Marti, zase niečo originálne, kde Ty na to chodíš...Hm, len toho času keby bolo viac :-(
    Je to fantastické dokonca aj farebne, tento rok je modra IN, už zasadla na trón :-) Správne tomu rozumiem že z toho bude quilt? Pekný večer prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka moja a ano, bude to quilt - na stenu, ono je to dost tvrde ... kazdy mesiac je jedno srdce, na konci 12, uz maju zverejnene aj februarove - je cervene. Ale farebnost moze byt aka chces, jedna baba ma bezovy januar ... kazde srdce bude pravdepodobne aj s inym vzorom (februar je iny), teda da sa ladit quilt v odtienoch 1 farby a nebude fadny ... ja som zvolila ich farebnost, ale bude to mesiac od mesiaca zavisiet aj od toho, ake zvysky v danej farbe nahrabem ... proste budem sa hrať :)

      Odstrániť
  2. fíííha, to je krásne a zaujímavé.
    Nad Katroškovou dekou ochkám od jej uverejnenia, aj viesofix som koli tomu dokúpila zo 4metre:))) ešte dokončiť, čo mám rozrobené:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marika veru čakám, ako to dopadlo s tou krásnou dekou "Za oknom", že nám aj prezradíš, prečo si po 3 dňoch párala ... to muselo byť už veľa pequiltované ....

      Odstrániť
  3. Perfektne!!!ja mam doma materialu dosť,ale ten čas mi chyba,ale to asi každemu...možno aj vyskušam ...dakujem za link...krasny vikend prajem ada

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš tedy blok, Marti, neskutečně krásný! Já bych neměla nejen materiál, ale hlavně asi tu velikou trpělivost! Domečky jsem si ukládala už v průběhu roku, jsou hezké.

    OdpovedaťOdstrániť