nedeľa 29. novembra 2015

Prvá adventná nedeľa

Dokončila som a pokusne aj rozsvietila nástenný quilt vianočného stromčeka zo Starry Night Red Tree panelu od Northcott.


 Svetielka sú z Lidlu. Stromček je quiltovaný zlatou niťou, okolie červenou. V podstate to nevidno ani vo svetle, ani v tme pri zasvietených svetielkach, ale mám z toho dobrý pocit :)





Prvý stromček pripravený, pečiem medovníčky, horí prvá adventná svieca ... pomaly cítiť Vianoce vo vzduchu ... :)

Na skutočný vianočný stromček som si v posledných dňoch chystala biele ozdoby, o akých som dlho snívala. Musela ma nakopnúť Dáška - matyda, aby som sa zamilovala do FSL výšivky a vyšívala a vyšívala (strojovo, samozrejme :) )... celkom 36 srdiečok. Dáška ĎAKUJEM!
Výšivka je z dielne Ace Points Embroidery zo Secrets Of Embroidery.


 No nie sú ako z cukru?




Krásny prvý adventný nedeľný večer !

                                                                                 Marta

19 komentárov:

  1. Takže u vás to už dýcha Vianocami - takéto tvorivé prípravy sú na tom asi najkrajšie :-) No a potom to tak krásne a rozprávkovo vyzerá... Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, to ma ten panel dierky, ci ty si ich urobila? vyzera to krasne :-) ... a tie vysivane stdiecka su naaadherne, budete mat uzasny stromcek :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti, to ma ten panel dierky, ci ty si ich urobila? vyzera to krasne :-) ... a tie vysivane stdiecka su naaadherne, budete mat uzasny stromcek :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáši ďakujem! Dierky som samozrejme vystrihovala: najskôr som ich niekoľkokrát voľným quiltovaním obšila dookola - vidno to na detailných fotkách, a potom som vnútro len prestrihla do "x" a cez to sa dá pekne pretlačiť svetielko a aj to tam drží.

      Odstrániť
    2. Ešte linka na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=W1KyuKQWqTU
      Je ešte jedno video, kde pani presne quiltuje tento panel, ale momentálne ho neviem nájsť - ak nájdem, priložím.

      Odstrániť
  4. To je nádhera, Marti. Stromeček je úžasný a srdíčka kouzelná.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marto, máš to tááák nádherné až ti to závidím / v dobrém/. Hned bych to obojí brala. Jsi neskutečně šikovná. Krásný advent.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievčatá ďakujem Vám za návštevu i komentáre. Potešili:) Ako inak - vždy potešia!♥ Aj vám krásny advent!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, nádhera Marti, nevím co víc obdivovat, oboje je kouzelné, ty výšivky jsou křehoučké, moc krásné ♥ Krásný advent Ti přeji ♥ pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skutočna nádhera Marti...aj ten stromček so svetielkami a tiež tie cukrove srdiečka. Krásne adventné dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti,neuvěřitelná nádhera....jedna větší než druhá:-)
    Srdíčka jsou fakt kouzelná:-)
    Krásné adventní dny,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Marti, naprosto kouzelné kousky, prostě kouzelný příspěvek! Velká nádhera!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marti, nádhera. Úžasná atmosféra! Už stromček mi vyrazil dych a to som netušila, čo ma čaká v príspevku ďalej. Tie srdiečka sú neskutočné :-)!!! Presne ako píšeš, ako z cukru. Už dlhšie sa pohrávam s myšlienkou na vyšivák, no toto ma dosť dostalo :-). Žeby som písala Ježiškovi? Prekrásne, si veľmi šikovná!!!! Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Martičko, to je krása a velmi nápadité. Máš originální stromeček i srdíčkové ozdoby. Krásné dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Marti, výšívané ozdoby jsou nádherné, budou se skvěle vyjímat na všem! A u tebe vždy obdivuji to krásné a dokonalé quiltování! Vše je nádherné a precizní! Hezké adventní dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem, ďakujem, všetkým ... ♥♥♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť