pondelok 31. júla 2017

Meadow Grass II.

Počas dovolenky som nemohla šiť, keďže Beruška necestovala... tak som plietla.
Prvý dovolenkový kúsok je odovzdaný - bol  pre Gabiku.


Návod: šatka Meadow Grass od Heidi Alander, preklad návodu od Vlněných sestier
Vlna:  DROPS Alpaca Uni modrozelená (2917) 50g a DROPS Baby Merino smotanová (02) cca 120g
Ihlice: č.4
Veľkosť: vzor A som oproti návodu pridala 2x a vzor B som nerobila 4x, ale 5x, šatka má cca 180x66cm

Takto to vyzeralo ... káva, ovsené vločky s nektarinkou a ihlice s pletením - a predo mnou Sozopol ako na dlani ... pohodička ...


Hotovú šatku som vypínala už doma ...





Pozor, toto je len prvá šatka, ďalšia sa už vypína, teraz to tu trochu zahltím pletením ;)


                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Marti, si všestranná šikulka. Šatka je krásna a zaujímavá. Bola som zvedavá na jej kraj, tak som klikla na odkaz. Užívaj si leto.j.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfketná je, vo výborných farbách !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásný, Marti. je v něm zapletené moře a tak obloha, ten vzduch...
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, Ty si všestranne šikovná. Krásna práca! Z fotky s balkónom ide tá pravá dovolenková nálada. Krásny zvyšok leta! Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Překrásný, barvy, práce, jsi jednička :o) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem dievčatá ♥ Mám ďalšie dve šatky, len keby niekto za mňa fotil ...

    OdpovedaťOdstrániť