pondelok 29. januára 2018

Ešte jedna peňaženka

Ešte jedna z Kafmana. Je neodolateľný ... Pre Ivu, s jednou zipsovou priehradkou.


Látky: hlavná látka z kolekcie Villa Romana od Robert Kaufman Fabrics, doplnková látka z kolekcie Latte z kolekcie Toscana od Northcott Fabrics
Rozmer: 15,5x10cm


Sebe do sady som doplnila obal na mobil a zrkadielko. Druhé zrkadielko je pre Gabiku. 


Moja sada vyzerá teraz takto. Ešte to chce kozmetickú taštičku, ale posielam Berušku na regeneračno-relaxačný pobyt, tak až keď sa mi vráti :)


                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Zdravím Tě Martičko. Kokám na tu nádheru, jak provedením tak výběrem látečky. Přiznám se, že jsem ještě nikdy peněženku nešila. Přijde mi to jako moc titěrná práce, o to víc obdivuji takovou precizní práci. Přeji hezké dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni keď už vieš postup, nie je to nič strašné - ostatne nič, čo vieš ako na to, nie je ťažké, veď to poznáš :) Určite by si to zvládla! Ďakujem a pozdravujem!

      Odstrániť
  2. Marti, úžasné. Motiv, barva, zpracování - vše se mi moc a moc líbí :-) Ivana.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opět tolik krásy!
    Marti, přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna praca, dobry výber latok :-)

    OdpovedaťOdstrániť