sobota 28. novembra 2020

Alize Ombre tunika

    Veľmi sa mi páčia svetre a tuniky so súvislým farebným prechodom na tele i rukávoch z Alize ombre klbiek. Jednoducho som to musela vyskúšať. Na jemnú tuniku som vybrala Angoru Ombre.

Vlna: Alize Angora Gold Ombre Batik 7358 Yellow, 2 klbká 
Ihlice: č. 4   
Veľkosť: XL  
Pletený: 22.8.2020-22.9.2020

      Plietla som súvisle takú pelerínku od krku dole. Nahadzovala som menej očiek, ako bolo vo videu, aj som robila menej riadkov sedla. Po upletení som  obháčkovala línie, kde sa pelerínka delila na rukávy a telo a strihala mostíky ... moje prvé strihané mostíky v živote. No a nakoniec som zošívala rukávy a trup. Mala som ju oblečenú raz, zatiaľ drží pokope :D 

       Podľa môjho pocitu je priveľká. Asi by stačili  ihlice 3,5 a pevne nahadzovať (výstrih okolo krku som musela obháčkovať, aby som to stiahla na použiteľnú veľkosť) a bolo by to OK. Takto je to dosť priesvitné (neviem aká handra musí byť tunika, čo pletú pre veľkosť 36 z 1 klbka a používajú ihlice 5,6 a 7 - no ale chudým dierky nevadia :) ), veľké a voľné ... ale páči sa mi :)



                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Marti, vypadáš v ní jako víla!
    I z fotek je vidět, jak je jemný, tenká. musí v ní být příjemně. Jen ty rukávy - moc se mi líbí a k tunice určitě patří, ale rozšířené rukávy mi většinou překážejí :o)
    Měj příjemnou první adventní neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem ♥ Sranda d tými rukábami je, že ony nie sú rozšírené - sú rovné! Naopak, u bežných svetrov sa rukávy zužujú. Ale súhlasím, mohli by byť menej široké, ako aj celá tunika ... ja sa raz budem nudiť a dám ju na menších ihliciach! Ak pri obšívaní mostíkov nedostanem infarkt, bude dokonalá :)

      Odstrániť