streda 6. októbra 2021

Nevyhnutné drobnosti

       Ešte takúto drobnosť som vyhrabala z letného tvorenia. Tampóniky na odličovanie. Vyzerajú chutne, ale som zvedavá, koľko vydržia ... dcérka otestuje :)

Využila som akékoľvek zvyšky bavlnenej priadze, akú som našla doma. Pokiaľ pamatám, biela je Šafran a ružová a hnedá sú Love you 7 od Dropsu. Návod je tiež od Dropsu, free,  Radiant Scrubbies.

                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Takové jsem ještě neviděla. Pak napiš, jak test dopadl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa podelím o info, keď budem mať výsledok testu. Alebo otestujem sama :) Marta

      Odstrániť
  2. Marti, vypadají skvěle! Už jsem jich pár udělala, rozdala, sama jsem je vlastně nikdy nezkoušela. Kdo ví, jak z nich jde vyprat třeba řasenka... Budu ráda za Dančiny zkušenosti.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ neviem, už som si pre istotu kúpila novú maskaru na testovanie :D Marta

      Odstrániť