utorok 19. apríla 2022

Štyri ročné obdobia

       Dnešný príspevok je z trošku iného súdku ... skladala som puzzle a povedala som si, prečo sa nepochváliť?

      Sú to Štyri ročné obdobia od Alfonsa Muchu. Puzzle malo 4000 dielikov, skladala som od 26.12.2021 a skončila som presne 7.4.2022 o 19:07 (pozrela som na hodinky :) ) Musím povedať, že do poslednej chvíle som tŕpla, či budem mať všetky dieliky. Puzzle totiž čakalo na svoj čas v skrini asi 15 rokov, takže náhradné by som asi už nezohnala ... Ale podarilo sa, žiadna chyba výroby nenastala a puzzle je kompletné :)

      Rozmer poskladaného obrázku je 96x136cm. Už ho mám zlepený, ešte vyriešiť rámovanie a zavesenie ...

                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Moc pěkné. Mucha nikdy neomrzí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru ... veď čakal 15 rokov v skrini a páči sa mi rovnako ... Mucha je istota :)

      Odstrániť
  2. Mucha má neodiskutovatelný půvab a skládání puzzle je příjemná zábava.
    Marti, přeji pohodový den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná trpělivost! Gratuluji, k výběru👍

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No paráda ! Chce to velkou trpělivost. Taky mne to docela baví.
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani to som rada, že v tom nie som sama:) Pozdravujem, Marta

      Odstrániť