nedeľa 21. augusta 2022

Peňaženky

       Danka nutne potrebovala novú peňaženku. Ušila som jednu jej a potom sa nevedela zastaviť ... Dostala som sa k peňaženkám po dlhom čase a zjavne som potrebovala dohnať peňaženkový absťák :)

      Táto ružová peňaženka všetko spôsobila - romantický princeznovský kúsok pre dcérku ♥ Pokračovala som tmavou klasikou, takých som už zopár ušila ...

      Ďalšia bola sivo-modrá jemná kráska ...

        Posledná na tento týždeň je decentná sivo-ružová romantika. Píšem dobre, na tento týždeň, ešte mám nastrihané výztuže na dva kúsky :)

 Všetky krásky spolu, každá 15,5x9,5cm ...

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Ty jsi to pěkně rozjela:-) Moc se mi všechny líbí, asi bych si nebyla schopná vybrat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, je jedna hezčí než druhá! Nádhera!
    Ani já bych si neuměla vybrat...
    Měj příjemné pondělí, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si môj syn nevie vybrať, musí vybrať mama :D Krásne dni, Helenka!

      Odstrániť
  3. jej tie su super! ja by som si vedela hned vybrat :), zelena je TOP :)

    OdpovedaťOdstrániť