pondelok 8. augusta 2022

Atraktívne zavinovacie šaty

        Pekný názov, že? :) Požičala som si ho z názvu strihu: ide o atraktívne zavinovacie šaty od BurdaStyle

       Látka je 70% viskóza + 30% ľan, 170 g/m², kúpila som 4m v internetovom výpredaji, že hádam sa zíde ... Keďže nie som krajčírka, ani som len netušila, čo mi to príde :D Nakoniec som nadmieru spokojná, ten ľan je veľmi príjemný na telo a vďaka viskóze je to menej krčivé, celkovo látka pôsobí veľmi kvalitným dojmom. Za 15,4€ za 4m to bola naozaj výborná kúpa!!!

      Strih som mierne upravila - posunula som pás asi 4 cm nižšie a vôbec to nebol dobrý nápad. Nabudúce to už neurobím, učím sa na vlastných chybách. Musím viac veriť profesionálom, ktorí tie strihy vymýšľajú, oni vedia, čo robia :) Ja nie :D Keďže som to tým pásom pokafrala, musela som to za sebou opravovať - veľký výstrih som stiahla lastinom a roztváranie som vyriešila patentkou.
      No ale vďaka tej príjemnej látke sú prudko nositeľné - aj napriek nízkemu pásu a všetkým problémom, ktoré ten pás spôsobil  :)
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Jsou skutečně nádherné, Marti a moc ti sluší! Ještě si nedostala nabídku na práci v modelingu?
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera!!! Tebe to oblečení teda chytlo. Jen tak dále.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné šaty ! Moc se mi líbí vzor na látce.
    Jsi opravdu nesmírně šikovná.
    Měj pěkné letní dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť