nedeľa 29. januára 2023

Magical flowers

       Keď som došila kabát Street a k nemu čiapku, ostalo mi 50x30 cm z flísu, presne na nákrčník.  Nechcela som krátky podšitý, ale dlhý jednovrstvový. Takže pri najbližšej príležitosti, v nightshoppingu v unoudesign.cz, som kúpila jeden meter venezie magical flowers (funkčný úplet, 95% polyester, 5% elastan, 195 - 210 g/m2,v nightshoppingu stál 5,4€/m) a tento víkend som šila. 

      Na nákrčník som použila 50x50 cm a všetko ostatné bol zvyšok. Nechcela som niečo odkladať do skrine, tak som vymýšľala.Vzniklo športové tričko a dve čelenky.Tričko je vpredu prestrihnuté, lebo vkuse sa už nedalo vystrihnúť. Spotrebovala som komplet celý meter, som spokojná  :)
      Bu bu bu :D

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Hani. Nečakala som od toho žiaden luxus, tak som celkom spokojná, dobre využitých 5,4€ ☺

      Odstrániť
  2. Marti, jen nám kveteš! Nádhera!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, trefné, to mi nenapadlo ☺☺☺♥ Krásne dni aj Tebe ♥

      Odstrániť
  3. Prostě super ! Co jiného napsat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť