nedeľa 22. októbra 2023

Zavinovacie nohavice II.

       Ale vlastne už nie sú zavinovacie... Sú na gumu, ako som to plánovala upraviť, keďže prvými - pravými zavinovacími som vymietla každé WC ...

      Návod: youtube
      Spotreba: 2,3m na výšku 175cm 

      Aj prvé zavinovacie nohavice som prešila na oveľa praktickejšiu gumu v páse. Už je chladno, veľmi ich nevynosím, ale na budúce leto som pripravená :)
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Moc se ti povedly. A velmi ti sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý nápad. Já ty zavinovací nohavice na sobě měla jen jednou a stačilo. Ale nápad s gumou je skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou fakt parádní a s tím bílým topem je model skutečně top!
    Marti, měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou parádní! Líbí se mi moc ! Sluší Ti!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť