nedeľa 27. augusta 2023

Zavinovacie nohavice I.

       V máji som ušila šaty z mušelínu a avizovala som zavinovacie mušelínové nohavice. Ja som ich aj ušila už v júni  a aj ich nosím, len s fotením zaostávam ...

      Návod: youtube

      Nohavice už boli so mnou v Taliansku, pravidelne chodia so mnou do práce. Sú úžasne príjemné na telo, jemné, naozaj ich milujem, ale ...

      Zavinovacie nohavice sa zavinujú na 2x. Najprv prednú časť zaviažem dozadu a potom zadnú časť prevlečiem pomedzi nohy dopredu a zaviažem vpredu. No a takto v nich vymetiem každé WC lepšie ako 3 upratovačky! Takže som vymyslela, že pás so zaväzovaním odpáram a urobím pás na gumu. Preto som dnes fotila, hoci bolo 33°C ...
      Držte palce, nech mi vyjde, čo som si vymyslela :)

                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. To dvojí zavazování mě od nich vždy odrazovalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, jsou nádherné, uvažovala jsem o koupi a odradilo mě to svlékání na WC stejně jako jakkoli hezký overal.
    Ty to jistě vyřešíš ke spokojenosti a úklid bude zase jen na uklízečkách.
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už vyriešené, prešité - na gumu je to oveľa lepšie!!!

      Odstrániť